Gala veče za SUPERBRENDOVE: Svečano uručene plakete predstavnicima brendova koji su u BiH 2024. ostvarili ovaj prestižan status

0

U svečanoj i prijateljskoj atmosferi i ove godine upriličen je Gala event – “Superbrands BIH 2024”, u restoranu Skybar hotela Hills Sarajevo. Ovaj godišnji događaj projekta namijenjen je isključivo odabranim kompanijama i partnerima projekta, a kao završnica obilježavanja svih prethodnih godišnjih aktvnosti.

This slideshow requires JavaScript.

Time je obilježena već druga godina ponovnog plasiranja projekta u BIH, te su zvanično dodijeljene plakete brendovima koji su ove godine ostvarili status “Superbrands BIH 2024”.

Ko su superbrendovi?

Brendovi i kompanije koje su ove godine ostvarile status “Superbrands BIH 2024” su: Solana Tuzla doo – brend Tuzlanska SO, Hemofarm a.d. – brend Probiotic, Berlin Chemical Menarini – brend Lioton, Sarantis doo – brend Wash&Go, Optima Group – brend Nestro petrol, SEB Group doo – brend Tefal, te brendovi Baumit i Tikveš.

Plakete je uručila gospođa Slađana Vranac, CEO Superbrands BIH.

Ovom događaju prisustvovali su i mnogobrojni partneri projekta i predstavnici kompanija: IPSOS BiH, Led Euro Media doo, Nova Oprema doo, Connect Media doo, Hit FM radio, Compex doo, Hotel Hills Sarajevo, Fabrika Coffee, Gentleman Store BIH, te mnogi drugi.

Superbrands Worldwide organizacija je globalni nezavisni autoritet i arbitar za brendiranje, koji promoviše kulturu i disciplinu brendiranja i odaje počast izuzetnim brendovima širom svijeta.

Organizacija “Superbrands” danas djeluje u 90 zemalja svijeta gdje, prema određenim standardima, prepoznaje najbolje brendove i dodjeljuje im status “Superbrands”.

Kriterijumi za izbor jednaki su u svim zemljama, a cilj programa je identifikovati robne marke koje se razlikuju od konkurencije u svom području na lokalnom tržištu.

Izbor za Superbrands odvija se svake godine, gdje u prvoj fazi robne marke biraju potrošači na osnovu posebno definisane ankete, dok u drugoj fazi ocjene za iste daju i pažljivo odabrani članovi Stručnog vijeća BIH.

Stručno viječe u BiH je formirano od 24 stručnjaka iz oblasti – marketinga, prodaje, menadžmenta, medija i profesionalnih organizacija, što potvrđuje zašto je izbor Superbrands nezavisni alat za procjenu odličnosti na određenom tržištu. Sve marke nagrađene u godišnjem selekcijskom postupku Superbrands projekta predstavljene su u određenoj publikacijii pod nazivom Superbrands Book. Svaka publikacija se odnosi na određenu zemlju i ciklus, a u bazi podataka svih izdatih knjiga u organizaciji Superbrands Worldwide na zvaničnom stranici www.superbrands.com. mogu se naći sva dosadašnja izdanja kroz 90 zemalja u kojima je projekat prisutan.

Kako projekat pored ostalih aktivnosti aktivno radi i na promociji svog ličnog brenda Superbrands, a koji na tržištu komunicira značaj praćenja i ove vrste analize tržišta, te podiže svijest kod poslovnih subjekata o važnosti strategija brendiranja, te potrošača o samim vrijednostima oznake i statusa “Superbrands” kod brendova, u toku je promotivna OOH i digitalna kampanja pod nazivom „Superbrandovi BIH 2024_Oznaka najboljih” koja će trajati do kraja novembra.

Gala event – “Superbrands BIH 2024” upriličeno je u srijedu veče, 13. novembra.