Informacija koju je prije nekoliko dana objavio BiznisInfo, da će kompanija Fructa Trade Derventa ove godine investirati 20 miliona KM, izazvala je mnogo pozitivnih reakcija u javnosti.
Kako smo objavili prije nekoliko dana, novac će biti investiran u otvaranje osam novi KORT marketa, što je maloprodajni brend ove kompanije, te u druge projekte, poput modernizacije proizvodnih pogona.
Ono što je zanimljivo jeste da je ova kompanija počela 1995. godine sa svega tri radnika, na 300 m2 proizvodnog i prodajnog prostora. No, neprestano su rasli i ulagali, da bi došli ovdje gdje su sada i – nemaju namjeru stati.
Prihodi kompanije lani su iznosili više od 170 miliona KM, a dobit oko 10 miliona maraka. Kompanija svake godine investira velike iznose novca.
Lani su, naprimjer, uložili oko 16 miliona u nove investicije.
Trenutno imaju 1.463 zaposlena radnika. Ove godine planiraju taj broj podići na ukupno 1.750. Riječ je o jednoj od vodećih kompanija u BiH u sektorima prehrambene proizvodnje i prodaje.
PROČITAJTE JOŠ:
-
Privredni gigant iz Gradačca gradi novu fabriku
-
Od jedne radnje do 80 milijardi dolara i 10.000 lokacija
-
Ovako će izgledati novi hotel na Jahorini
Brendovi ove kompanije su Tomico (kečap, majoneza itd), Fruktako sokovi, Topingo (pudinzi, šlag pjene, sladoled itd.), RD kafa, Tomesko (mesne prerađevine) itd.
Osim proizvodnje i prodaje, imaju i vlastitu distribuciju robe, što znači da je riječ o zaokruženom procesu.
Njihovi KORT marketi prisutni su širom BiH, a proširili su ih i na tržište Srbije.
Osim toga, u 2020. godini planiraju krenuti sa novim poslom – maloprodajom nafte i naftnih derivata otvaranjem benzinske pumpe u Derventi.