Francuski gigant Up grupa kupila je dio kapitala u srbijanskoj kompaniji FitPass u čijem sistemu se nalazi 1.200 sportskih objekata u Srbiji i regionu, saopštila je ova kompanija.
“Dok ekonomija Srbije očekuje povećanje francuskih investicija nakon posjete predsjednika Francuske Emanuela Makrona, kompanija koja važi za lidera na tržištu sporta u Srbiji zainteresovala je francuskog giganta Up grupu, koja je ubrzo i riješila da investira upravo u ovu kompaniju”, saopštio je FitPass.
FitPass je zvanično objavio novo partnerstvo kao i prodaju udjela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji koja posluje u više od 30 zemalja širom svijeta.
“Iako već ima dominantnu poziciju na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine i Gruzije, FitPass će od sada moći još brže da se razvija kroz kooperaciju i konstantnu finansijsku, operativnu i edukativnu podršku francuskog partnera”, navodi se u saopštenju.
Ulaganjem u FitPass, Up grupa širi svoju ponudu usluga, koje njihovi klijenti mogu da pruže svojim zaposlenima, te sad uz beneficije iz oblasti hrane, odmora, raznih usluga i kulturno-umetničkih aktivnosti, dodaju i sport.
Up grupa ima 3. 600 zaposlenih koji rade u više od 30 zemalja, a do 2018. godine imali su promet od 532 miliona eura.
FitPass u BiH
Kompanija FitPass prisutna je i u Bosni i Hercegovini putem ovlaštenog zastupnika firme AA Sport d.o.o.
FitPass u BiH posjeduje više od 80 objekata koji se nalaze u sistemu, te više od 40 različitih sportskih aktivnosti. Sistem FitPassa zastupljen je u 8 gradova u našoj zemlji (Sarajevo, Mostar, Banja Luka, Tuzla, Zenica, Bijeljina, Tešanj i Travnik).