Od 1. januara u Francuskoj više nema subvencija za električne automobile iz Kine.
Francuska vlada umotala je ovu uredbu u ekološku ambalažu. Za električne automobile u Francuskoj je subvencija od 5.000 do 7.000 eura.
Razlog za izbacivanje kineskih automobila iz sistema poticaja je činjenica da su u Kini ekološki standardi manje strogi. Barem tako tvrdi francuska vlada.
Bonus se sada temelji na količini emisija CO2 oslobođenih tokom proizvodnog procesa i u sistemu će biti samo električni automobili s CO2 otiskom manjim od 14,75 tona, prenosi Hak revija.
Budući da Kina često koristi ugljen u proizvodnji (električnih) automobila, subvencija nema.
Jedna žrtva ove mjere nam je poznata – Dacia Spring je među tri najpopularnija električna automobila u Francuskoj s 26.951 prodanim primjerkom između januara i novembra.
No ona se proizvodi u Kini. Tesla Model 3, Smart #1 i MG4 također gube poticaje i ti modeli također su visoko na ljestvici prodaje električnih automobila. Ova vozila zajedno čine 26 posto francuske prodaje električnih vozila.
Stručnjaci tvrde da je ovo protekcionistička mjera, odnosno zaštita francuske i evropske autoindustrije.