Kompanija FlyBosnia ostala je s jednim avionom iako su proljetos najavljivali da će do kraja ove godine imati četiri letjelice, a da će njihova flota u konačnici brojati 7 aviona.
Kompanija je u međuvremenu zapala u finansijske probleme, za koje krive aerodrom Sarajevo, odnosno “visoke troškove” koje imaju prema ovoj zračnoj luci.
No, činjenica je da su iz ove kompanije prije pokretanja operacija znali ili morali znati kolike su cijene aerodromskih usluga i ukalkulisati ih u svoj poslovni plan.
Iz kompanije su najavili mogućnost preseljenja na druge aerodrome, poput Mostara ili Tuzle, a da će putnike autobusima prebacivati do Sarajeva.
Kompanija je tokom ljeta imala dva aviona, ali jedan je prethodnih dana vratila vlasnicima u Sjednjenim Američkim Državama. Kasnije su najavili da će na proljeće nabaviti još dva aviona.
Trenutno održavaju linije za Rijad, London, a najavljeno je i pokretanje linije za Rim, sve po dva puta sedmično.
Iako je riječ o privatnoj kompaniji, ona se prethodnih mjeseci pokušala u javnosti brendirati kao “nacionalni” avio-prevoznik, što bi joj omogućilo da dobije olakšice u vidu oslobađanja aerodromskih taksi.
No, kako sada stvari svoje, vlasti Federacije BiH (koja upravlja aerodromima) nisu pokazale nikakvu namjeru da finansiraju ovu firmu i teško je da će do toga doći, jednostavno zato što je riječ o 100 posto privatnoj firmi.
Podsjetimo da iza ove kompanije stoji Al Shiddi grupacija, koja je vlasnik najvećeg tržnog centra u BiH (SCC) i hotela Swissotel i Novotel, a gradila je i vile na Poljinama.
Bez finansijske pomoći Federacije BiH kompanija vjerovatno neće uspjeti trajno nastaviti s operacijama iz Sarajeva, a preseljenje na druge aerodrome bio bi krajnje riskantan potez. Stoga ostaje da se vidi kakva će biti sudbina ove kompanije.