FlixBus, evropski br.1 u prijevozu putnika, priprema ulazak na američko tržište, najavljeno je iz kompanije.
Nakon što je Evropa prepoznala FlixBus kao uspješan poslovni model koji zadovoljava potrebe za putovanjima suvremenog putnika kao i jednostavnost u planiranju putovanja, evropski start-up planira širenje prema Silicijskog dolini.
˝Na američkom tržištu događaju se ogromne promjene kada je u pitanju sektor prijevoza putnika – javni prijevoz i održiva putovanja postaju sve važnija. FlixBus želi biti dio tih promjena te Amerikancima ponuditi povoljnu i ekološki prihvatljivu alternativu u prijevozu,˝ izjavio je suosnivač FlixBusa, André Schwämmlein.
Kako piše Poslovni Puls, inovativan poslovni model FlixBusa odavno se pozicionirao na evropskom tržištu. Uska saradnja s lokalnim autobusnim partnerima omogućila je i rast i razvoj lokalne ekonomije. Po istom principu FlixBus započinje širiti mrežu i u Americi.
Nakon otvorenih ureda u Berlinu, Münchenu, Parizu, Zagrebu, Milanu, Amsterdamu, Stockholmu, Aarhusu, Pragu i Budimpešti, FlixBus dodaje Los Angeles na ovu listu. Manji tim ključnih ljudi za razvoj poslovanja na američkom tržištu već je zaposlen.