Firma “Žito” planira veći udio na tržištu BiH

0

Slovenačka kompanija “Žito” očekuje da će u narednom periodu povećati svoj udio na tržištu BiH, zahvaljujući tome što odnedavno posluju u sastavu “Podravka grupe”, izjavio je Janez Bojc, predsjednik Uprave “Žita”.

Kako je kazao novinarima iz BiH, koji su u organizaciji “Podravke” imali priliku da se bolje upoznaju s proizvodnim asortimanom “Žita”, svoj optimizam temelji na tome jer će sad lakše osvajati inostrana tržišta, jer će moći koristiti “Podravkinu” prodajnu mrežu, koja se nalazi u 23 države.

On je izrazio zadovoljstvo što u “Podravci” cijene njihove dosadašnje uspjehe i kvalitet, tako da žele da im daju podršku u daljem razvoju.

Milan Tadić, stariji potpredsjednik “Podravka grupe” za Adria regiju, podsjetio je da je kupovina “Žita” bila najveća akvizicija u istoriji te hrvatske kompanije.

“Ova akvizicija će veoma značiti za grupu i na tržištu BiH, koje je drugo najveće tržište ‘Podravke’, odmah iza Hrvatske”, kazao je Tadić.

Što se tiče mogućnosti otvaranja novih proizvodnih pogona “Podravke” u BiH, on je kazao da je BiH izuzetno značajno za “Podravku”, pogotovo što je BiH članica CEFTA, tako da ne isključuje mogućnost otvaranja proizvodnih pogona i u BiH.

Kompanija “Žito” na tržištu BiH poznata je po riži, tjestenini, palenti i grizu zlatno polje, čaju 1.001 cvijet i šumi bombonama.