Fiat 500 je lansiran na tržište prije petnaest godina, tačnije 2007. godine. Od tada, gradski lajfstajl model iz A segmenta je prolazio s vremena na vrijeme kroz mala ažuriranja, ništa značajno a dovoljno da se održi tokom vremena.
Čak je i novi 500 Electric, predstavljen prije samo dvije godine, dizajnom evolucija s tim što je sportskiji i moderniji.
Italijanski brend uložio napor u elektrifikaciju svoje ponude, kako sa verzijama MHEV, tako i sa akcentom na električnu energiju, pripremajući nove modele koji će polako pristizati od naredne godine.
Polako se širi informacija da u ovoj strategiji mjesta nema za klasični model 500, i da će od naredne godine na tržištu ostati samo 500 Electric.
Nije iznenađujuće što blago hibridizovani 500 odlazi sa tržišta. Olivije Fransoa je to već najavio kada je predstavljena električna verzija modela 500.
Jedan od razloga zašto Fiat posle toliko vremena i odlične prodaje penzioniše benzinski 500 je taj što je “električar” bio jedan od najprodavanijih modela u Španiji tokom oktobra mjeseca, u prvih jedanaest mjeseci 2022. zauzima prvo mjesto u prodajnom rangu u Italiji sa šest hiljada jedinica, a za dvije godine prodaje osvojio je više od 100.000 kupaca u Evropi.
Fiatova vladavina u tržišnom segmentu u kojem je oduvijek bio pravi specijalista je osigurana prisustvom modela 500 Electric, stoga je ovo savršeni trenutak za rastanak sa klasičnim modelom 500.
AutoRepublika / Nezavisne novine