Među mnogim najavama novih modela ispod radara se uspio provući novi Ferrari i iznenaditi mnoge.
California ide u istoriju, a na njeno mjesto početnog kabrioleta u ponudi italijanske marke dolazi Portofino. Nasljednik je zadržao jednak koncept kao i California, ali je potpuno nov.
Kao i California i California T, Portofino je kabriolet s tvrdim sklopivim krovom i V8 motorom u nosu. U njegovom slučaju riječ je o 3,9-litrenom motoru s turbopunjačem koji sada razvija 600 KS.
Novi model je u odnosu na prethodnika i značajno smršao, pa tako uz povećanje snage od 40 KS ostvaruje i nešto bolje performanse. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba mu 3,5 sekundi, a najviša je brzina iznad 320 km/h.
Portofino se može pohvaliti i brojnim tehnologijama koje pomažu njegove dinamičke osobine, a dosad nisu bile dostupne na tako “jeftinim” Ferrarijima. Tako je dobio treću generaciju zadnjeg elektronskog diferencijala E-Diff3 koja je integrisana u sistem F1-Trac što je povećalo mehanički grip i kontrolu automobila na granici mogućnosti.
Ferrari Portofino prvi je GT u ponudi s električnim servoupravljačem kojoi je još oštriji i precizniji. Ukupan rezultat je još dinamičniji i agilniji automobil koji još uvijek zadržava i značajnu dozu udobnosti.
Autozona.hr