Širenjem poslovanja na segment betona Fabrika cementa Lukavac odlučila je da postojeću tržišnu marku FCL razdvoji na dva brenda Lukavac Cement i Lukavac Beton.
Dokaz je to kontinuiranog rada na modernizaciji i unapređenju proizvodnje, koji je menadžment kompanije započeo 2001. godine uspješnom privatizacijom od strane austrijske grupacije ASAMER.
Prepoznatljiva kao najveći domaći proizvođač cementa, tvornica ulazi u segment proizvodnje betona, pa se kao logičan slijed stvorila potreba o izgradnji novog brenda ali i rebrendiranju postojećeg.
”Mi smo sinonim za proizvodnju cementa, a širenjem poslovnog programa na beton odlučili smo da prema tržištu komuniciramo sa dva nova brenda, Lukavac Cement i Lukavac Beton. U ovom trenutku beton će se proizvoditi u novim pogonima u Sarajevu i Banjoj Luci, sa namjerom širenja mreže po cijeloj zemlji u skladu sa potražnjom,” rekao je Izet Imamović, generalni direktor Fabrike cementa Lukavac.
Repozicioniranje brenda i izgradnja novog dio je poslovne strategije menadžmenta Fabrike cementa Lukavac i kruna 15 godina čvrste veze koju gradi s kupcima. Značajno je za budući razvoj kao i vrednovanje onoga što kompanija jeste te u kojem pravcu će se razvijati.
”Želimo biti pouzdan poslovni partner u okruženju i prvi izbor za kupca. Novine u poslovanju prati i novi vizuelni identitet. Redizajn loga simbolizira našu vezu s matičnom kompanijom,dok izmjena tekstualnog dijela loga u Lukavac cement ukazuje na ono što mi jesmo, vodeći proizvođač cementa u zemlji, a Lukavac beton upućuje kupce na pouzdanog i kvalitetnog partnera u gradnji”, istaknuo je Imamović.
Fabrika cementa Lukavac, posluje ispunjavajući najstrožije ekološke standarde, a prelaskom na upotrebu alternativnih goriva u proizvodnji, dokazuje da se svjetski tehnološki trendovi mogu primijeniti u srcu naše zemlje, saopšteno je iz ove tvornice.