Evropski sud presudio je u srijedu protiv njemačkog proizvođača sportske opreme Adidasa u dugotrajnom sporu oko loga s tri pruge, zaključivši da nije dovoljno specifičan da bi uživao pravnu zaštitu
Drugi najviši sud Evropske unije presudio je danas da je logo kompanije “Adidas” sa tri paralelne pruge nevažeći, jer mu nedostaje posebnost koja je neophodna za pravnu zaštitu robnih marki.
Opšti sud Evropske unije je tako potvrdio odluku Zavoda za intelektualnu svojinu Evropske unije (EUIPO) iz 2016. kojom je poništena prethodna odluka o prihvatanju te oznake, javlja Reuters a prenosi agencija Tanjug.
Njemački proizvođač sportske opreme je 2014. godine registrovao taj logo, navodeći da se sastoji od „tri paralelne pruge jednake širine primijenjene na proizvodu u bilo kom smjeru“.
To je, međutim, osporila belgijska kompanija “Shoe Branding Europe”, sa kojom je “Adidas” u gotovo decenijskom sporu.
Jedan od sudova EU je prošle godine presudio i da je logo “Shoe Brandinga” sa dvije pruge nevažeći, jer su pruge, kako je saopšteno, suviše slične zaštitnom znaku Adidasa.
Kompanija “Adidas” može da podnese žalbu Evropskom sudu pravde.