Kompanija Konzum BiH ostvarila je u januaru ove godine prihode od 98 miliona kuna, odnosno oko 26 miliona maraka, piše BiznisInfo na osnovu novog izvještaja o stanju u Agrokoru koji je danas objavljen na stranici Hrvatskog ministarstva gospodarstva.
O kakvom se padu prihoda radi najbolje govori činjenica da su prosječni mjesečni prihodi Konzuma BiH 2015. godine iznosili 71 milion maraka.
Prihodi su najprije pali zbog krize u kompaniji a kasnije i zbog činjenice da je Mercator preuzeo jedan broj prodavnica.
Osim toga, kompanija je u januaru nastavila praviti gubitke. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je -2,9 miliona kuna, odnosno napravljen je gubitak od oko 800 hiljada KM.
Iz Agrokora, pak, tvrde da su ovi rezultati u skladu s planovima.
– Konzum BIH nastavlja s unapređenjem svog operativnog poslovanja sukladno planovima. Značajno smanjenje operativnog troška dovelo je do boljeg EBITDA rezultata (-2,9 milijuna kuna) u odnosu na plan (-4,6 milijuna kuna), navodi se.
U januru su intenzivno radili na marketinškim aktivnostima „kako bi se dodatno privukli kupci“.
– Planirane i realizirane aktivnosti postigle su pozitivne efekte te je ostvaren planirani prihod iako uz malo lošiju bruto maržu što je i logično obzirom na promo aktivnosti. Angažman u optimizaciji troškova je u konačnosti i doveo do boljeg rezultata od planiranog u januaru, stoji u dijelu Agrokorovog izvještaja koji se odnosi na Konzum BiH.
BiznisInfo