Evo kako su poslovali Konzum, Sarajevski kiseljak i Ledo Čitluk

0

Kompanije Agrokora u BiH za prvih deset mjeseci ove godine ostvarile su različite rezultate. Dok Konzum bilježi gubitak, ali i pad prodaje koji je posljedica izdvajanja Mercatora, Sarajevski kiseljak i Ledo Čitluk ostvaruju dobre rezultate, piše BiznisInfo.

Kompanija Konzum BiH ostvarila je za deset mjeseci ove godine prihode od 1,753 milijardi kuna (oko 450 miliona KM) i gubitak (EBITA) od 79 miliona kuna (oko 20 miliona KM).

Osim kontinuirano negativnog učinka izdvajanja Velpra BiH na prihod (za koji je donesena odluka o likvidaciji), na prodaju je znatno utjecalo ponovno odvajanje Mercatora, koji je preuzeo 83 Konzumove prodavnice.

Konzum je proveo uštede zahvaljujući kojima namjerava uštedjeti 57 miliona kuna (oko 15 miliona KM) godišnje.

Sarajevski kiseljak je za deset mjeseci ove godine ostvario prihode od 309 miliona kuna (oko 80 miliona KM) i dobit (EBITA) od 66 miliona kuna (oko 17 miliona KM).  

Ledo Čitluk je za deset mjeseci imao prihode od 266 miliona kuna (oko 69 miliona KM) i dobit od 60 miliona kuna (oko 15 miliona KM).

Sarajevski kiseljak i Ledo Čitluk su zdrave kompanije na koje se kriza u Agrokoru, koja je pogodila prvenstveno njegov maloprodajni sektor, praktično nije ni odrazila, pokazuju ovi podaci.

No, ono što će biti prioritet Agrokora u narednom periodu je da zaštiti imovinu ovih kompanija od pljenidbe, prvenstveno od strane ruske Sberbanke.