Agencija AdiX Events d.o.o. je osnovana u martu 2018. godine kao društvo za organiziranje događaja, marketing i konsalting. Agencija nudi usluge organiziranja svih vrsta događaja, uključujući i one slavljeničke, odnosno privatne prirode. Agencija je vjeran partner u organiziranju i korporativnih događaja: poslovnih ručkova, prezentacija, izložbi, seminara, konferencija, sajmova i sl. i želi da bude konkurentna i u ovom segmentu.
Iako se ne fokusiraju samo na događaje poslovnog karaktera, što je u Bosni i Hercegovini posao koji isključivo rade samo marketinške i PR agencije zadnjih godina u sklopu svojih poslovnih aktivnosti, ističu da su barijere ulaska na ovo tržište „visoke“, ali vide svoju šansu u činjenici da ovom tržištu nedostaje konkurentske dinamike, s vremena na vrijeme čak i kreativnosti, čime je učinjeno da tržište bude pomalo i monotono, a potrebe ove vrste nekada i nezadovoljene.
Pored organizacije događaja, AdiX Events vrši i usluge marketinga i promocije, kao i savjetovanja u nizu oblasti, od marketinga do poljoprivrede i saobraćaja. Dat je akcenat na privatnim događajima, a pod ovim događajima za koje Agencija nudi usluge organizacije, podrazumjevaju se: vjenčanja, godišnjice u vidu rođendana, bitnih datuma i sl., proslave kao što su diplomske i magistarske odbrane, porodični ručkovi, privatne zabave itd., sa misijom da se podigne organizacija privatnih događaja na viši i evropski nivo – nivo koji još uvijek nije dovoljno „zaživio“ u Bosni i Hercegovini. Pored lokacije događaja, važne su i sve druge propratne aktivnosti organizacije, kako bi se olakšao posao i reduciralo oduzimanje vremena klijentima, tako što Agencija preuzima djelimično ili sve korake organizacije.
Mladi tim Agencije posluje na jednoj modernoj ideji i namjerava da širi poslovanje i na tržišta van Kantona Sarajevo, ali je u mogućnosti organizirati događaje i na području oko Sarajeva, te uz zahtjeve svojih klijenata i na određenim područjima Bosne i Hercegovine.
Admir Šehović, direktor i osnivač ove moderne agencije objašnjava određene principe poslovanja.
“U našoj bazi podataka nalazi se veliki broj hotela, restorana, subjekata koji nude usluge dekoracije i ostalih subjekata u lancu organiziranja događaja. Prilagođavamo se kupcu i stojimo mu na raspolaganju bilo da nam želi prepustiti potpuno ili djelimično organizaciju događaja. Dakle, ukoliko nam prepusti cjelokupnu organizaciju, sve korake u organizaciji preuzimamo mi, a klijent se može opustiti i samo pojaviti na dogovoreni datum”, kaže Šehović.
Žele postati lideri na domaćem tržištu, te ponuditi svoj koncept poslovanja i pružanja usluga na regionalno i evropsko tržište u organiziranju događaja raznih vrsta.
“Želimo biti prepoznatljiv brend kao organizator događaja koji je tu da udovolji svim zahtjevima i snovima klijenata, uštedi njihovo vrijeme u ovim trenucima kada gotovo svega ima osim dovoljno vremena, te ponuditi veliku dozu kreativnosti koja će ljude ostaviti bez daha. Ključevima u rukama, kodiranim našim vještinama, znanjem i poznavanjem tržišta, obojenim prepoznatljivim kvalitetom usluge, a profesionalno i prijateljski nastupajući sa našim partnerima, otvaramo vrata svim zahtjevima i željama. Sa svježe ubrizganom kreativnošću klijentu ostvarujemo najljepše snove za sve one događaje koji se pamte cijelog života”, navode u Adixu.
Temeljne vrijednosti Adixa su da podstiče mahom novije i male poduzetnike, njihove proizvode i usluge na tržištu u poslovnim odnosima sa njima.
“Ne zatvaramo vrata velikim kompanijama, naravno. Opet, sa većim kompanijama možemo osigurati bolju poziciju i poboljšati poslovanje malih poduzeća ili zadovoljiti potrebe fizičkih lica ako se radi o privatnim događajima. Stvaramo lanac organizacije sa partnerima koji su gladni uspjeha i poslovnog proboja, a žele podići svoju poziciju na tržištu, stvoriti ili ojačati brend i biti sve konkurentniji, uz našu pomoć i izgrađene odnose povjerenja sa nama. Svi zajedno iz takvog lanca, djelujemo kao jaka cjelina, povezivajući ljude, kompanije i njihove želje sa lokacijama dešavanja najslađih događaja”, kaže Šehović.
Aktivnosti ove „mlade“ Agencije možete pratiti na društvenim mrežama, a u narednom periodu najavili su mnoštvo zanimljivog sadržaja i nagradnih igara, projekata, događaja itd.
Pratite AdiX Events na:
Facebook-u: https://www.facebook.com/AdiXEv/
Instagram-u: https://www.instagram.com/adixevents1603/
LinkedIn-u: https://www.linkedin.com/in/adix-events-859969162/
Kreativni tim ove firme poziva ljude i kompanije da učestvuju u razvoju ove mlade agencije u modernim i brzorastućim djelatnostima, tako što će im dati priliku da opravdaju njihovo povjerenje uz pruženu kvalitetnu uslugu, zauzvrat.
Nude širok spektar usluga koje možete pogledati na Web stranici http://adixevents.com/ a potencijalni klijenti izabrati ona područja gdje im Agencija može pomoći, pored organizacije događaja, kako bi uštedili njihovo vrijeme.
U okviru ovog članka koji smo posvetili njima, s razlogom, možete pogledati nekoliko slika sa događaja na kojima su agenti AdiX Events prisustvovali na samom početku svoje karijere razvijajući svoje vještine „na terenu“; neke su i sami organizirali sa svojim saradnicima u lancu organizacije.
Tu su nedavno održani team-building za stranog klijenta, zatim veći broj privatnih i poslovnih večera, kao i porodičnih slavlja za fizička i pravna lica.
Za svoje klijente iz regiona obavili su istraživanje tržišta i savjetovanje u djelatnostima i aktivnostima koja se tiču organiziranja događaja, turizma i ugostiteljstva, kako bi potencijalno isti proširili svoje poslovanje na Bosnu i Hercegovinu. U budućnosti imaju jasan cilj i žele ići dalje i upustiti se u organizaciju većih korporativnih događaja.