Euro Roal proširio je svoju ponudu na HPL ploče, novu vrstu materijala koji se koristi u građevinskoj i industriji namještaja. Time je ova kompanija kćerka Hifa Oil i vodeći distributer Aluminijskih , PVC LB. Profila, materijala od Inoxa, polikarbonata i pleksiglasa, upotpunila ponudu na domaćem tržištu trenutno jednim od najtraženijih materijala.
HPL (High Pressure Laminates) ploče su veoma otporne jer se proizvode u laminacionim presama pod visokim pritiskom i temperaturom. Raznolikost tipova ploča i specijalne varijante sa aluminijskim slojevima u jezgri omogućuju dizajn najrazličitijih oblika sa širokim spektrom načina obrade.
“Nastojimo biti inovativni, i u toku sa dešavanjima na tržištu, i na osnovu toga kreirati ponudu koja će biti u skladu sa aktuelnim trendovima. Pratimo prilike na terenu i u stanju smo brzo reagirati sa ciljem da se bude korak ispred ostalih. HPL ploče su hit na tržištu i drago nam je da našim kupcima i partnerima možemo pružiti evropski kvalitet”, kazao je Admir Djedović direktor Euro Roala.
HPL ploče koriste se kao dekorativne fasadne ploče, za natkrivanje balkona, te kao potkrovne ploče. Također HPL ploče se mogu koristiti kao pregradni zidovi, samodržeća vrata, tuš kabine, za popunjavanje ograda, za pultove, kuhinjski namještaj u komercijalnim i javnim zgradama, kao stropovi i zidne obloge u labaratorijama i bolnicama, kao kućišta na liftovima, za ormariće u sprtskim objektima, itd.
Kompanija Euro Roal ostvarila je u 2017. godini promet veći od 24 miliona KM, što čini povećanje od 55% u odnosu na 2016. godinu. Razlog za ovo enormno povećanje prihoda je ulazak u prošlu godinu sa novim prodajnim asortimanom PVC LB.Profila, Polikarbonata i Plexiglasa, kao i povećanim plasmanom Aluminijskih i Inox Profila, navodi se u saopćenju za javnost Euro Roala.
Plan za 2018. je zadržati lidersku poziciju u distribuciji Aluminija i Inoxa, razvijati nove projekte prodaje asortimana PVC stolarije, LB.Profila, Polikarbonata i Plexiglasa na domaćem tržištu.
“Za sada je Euro Roal sa svojim asortimanom osim domaćeg, prisutan i na tržištima Srbije, Kosova, Crne Gore i Makedonije. Ostalo je još da u ovoj godini omogućimo ulazak na tržište Albanije, čime će biti okončan proces plasmana naših proizvoda po sistemu zastupništava na tržištima Zapadnog Balkana. Za tržište Hrvatske imamo druge planove”, riječi su Djedovića.