U vezi s epidemiološkom situacijom Elektropriveda BiH obavještava sve korisnike da poduzima preventivne mjere za zaštitu zdravlja kupaca.
– S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju u svijetu i našoj zemlji te upozoravajuće informacije iz federalnih i kantonalnih kriznih štabova za praćenje i analizu situacije izazvane korona virusom, Elektroprivreda BiH je naložila urgentno poduzimanje preventivnih mjera s ciljem zaštite zdravlja svojih kupaca. U tom smislu, pojačana je dezinfekcija i higijenska kontrola u svim objektima EPBiH, a posebno na naplatnim mjestima – navodi se u saopćenju.
Iz EPBiH pozivaju korisnike da plaćanja vrše elektronskim putem, a za korisnike e-računa (svi koji račune za električnu energiju primaju putem maila) su omogućili e-plaćanja bez provizije.
Naime, EPBiH je preuzela na sebe plaćanje troškova provizije u ime kupca, tako da su ove transakcije besplatne za sve korisnike e-računa.
Usluga je trenutno dostupna u mobilnom/internet bankarstvu BBI banke (e-režije), Raiffeisen bank (Režije na klik), Sberbank BH (ClickPay), Sparkasse bank (PLATI RAČUNe), UniCredit bank (e-uplatnica) te Ziraat bank (e-Računi).
Klijenti pomenutih banaka se mogu besplatno prijaviti na neku od navedenih usluga, a po izdavanju mjesečnog računa za električnu energiju, EPBiH banci šalje iznos sa posljednjeg računa te banka priprema gotovu uplatnicu i postavlja je na korisnički nalog internet ili mobilnog bankarstva.
U slučaju potrebe za korekcijama uplatnog iznosa, korisnicima je ostavljena i ta mogućnost. Plaćanje odobrava kupac kada on to želi.
– Za sve koji se žele registrovati na e-račun i primati račune za električnu energiju putem maila, omogućena je online prijava putem portala EPBiH, a za registraciju je potreban broj računa za električnu energiju (referenca), te broj mjernog mjesta – navedeno je.