Rumunska Dacia i dalje planira da zadrži odnos uloženog i dobijenog na visokom nivou, pa će nastaviti da se obraća kupcima koji su u potrazi za jednostavnim automobilom, sposobnim da siđe sa asfalta kad god je to potrebno.
Kada je o budućem Dusteru riječ, terenske sposobnosti će biti prioritet. Odlazeća 4X4 verzija je jedan od najjeftinijih SUV modela na tržištu, a uz to je veoma dobar terenac, mada nije striktno specijalizovan za takvu vrstu vožnje.
Ranije ove godine, šef Dacije, Denis Le Vot, je rekao da će rumunska marka maksimalno iskoristiti dostupnost CMF-B platforme Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse, na kojoj već sada počiva Sandero, što je dio plana da se svi Dacijini i Ladini modeli stave na jednu arhitekturu.
To ujedno znači da će nova generacija Dustera usvojiti isti “plag-in” hibridni pogonski sklop kao i Renault Captur, dok će električna verzija preuzeti CMF-BEV platformu na kojoj je zasnovan novi Renault 5 EV, prenosi Telegraf.
Međurim, CMF-BEV arhitektura podrazumijeva prednji pogon, tako da trenutno nije kompatibilna sa dvomotornom postavkom i pogonom na sve točkove, za razliku od veće CMF-EV, koja na zadnjoj osovini može da posjeduje drugi motor.
Dacia će ujedno proširiti svoj portfolio, jer je u planu lansiranje većeg modela pod imenom Bigster, koji bi na scenu trebalo da stupi 2025. godine, kao rival Nissan Qashqaija i Volkswagen Tiguana. I on će počivati na CMF-B platformi u konvencionalnoj i hibridnoj verziji.