Drugi dan Network 9 konferencije u Neumu propratio je raznovrstan sadržaj, na kome su se predstavile brojne uspješne kompanije čiji rad se ističe na domaćem, regionalnom i globalnom tržištu.
Tokom današnjeg dana, predstavnici kompanija Lanaco, Lenovo, Philips, Logosoft, HT Eronet i drugih, prezentovali su dosadašnje uspjehe i planove za buduće djelovanje na polju informacionih tehnologija.
Kompanija Logosoft je strateški partner Microsoftove konferencije po deveti put. Direktor Logosofta Damir Dizdarević, podsjetio je da ova kompanija ima partnerstvo sa Microsoftom od 1997. godine, dok Microsoft još nije imao otvoren ured u BiH.
Na ovoj konferenciji, Logosoft se bazirao na stvaranje koncepta modernog radnog mjesta (modern workplace) koji je ujedno i Microsoftovo polje djelovanja.
„Modern workplace je koncept koji danas definiše kako izgleda obavljanje standardnih radnih zadataka u oblasti svih tehnologija koje su na raspolaganju i radnih navika i očekivanja zaposlenika. Neke njegove karakteristike su da je potpuno nezavisan o lokaciji, naglašena je kolaboracija, komunikacija korisnika korištenjem digitalnih tehnologija i da zahtjeva novi tehnički pristup novim tehnologijama i nivi pristup u sigurnosti podataka“, rekao je Dizdarević.
Nina Kremenović, menadžer korporativnih komunikacija u kompaniji Lanaco, rekla je da je Lanaco najveća privatna firma ovakvog tipa u BiH, koja će naredne godine proslaviti jubilej 30-godišnjeg djelovanja. Dodala je i da će 24. aprila zvanično biti otvorena Lanacova kancelarija u Sarajevu.
Na ovogodišnjoj Network 9 konferenciji, Lanaco je fokus stavio na svoju poslovnu SaaS platformu.
„Primjena SaaS modela poslovanja se ogleda u tome što ćemo napraviti naš dostupan softver i ponuditi ga korisnicima na jednostavan način. Želimo omogućiti i malim kompanijama bez svog IT-a da imaju kvalitetan softver i da ga plaćaju mjesečno, kao što plaćaju račun za struju. U novom SaaS modelu nema velikih ulaganja, već samo operativnih troškova“, objasnio je Boris Đukić, projektant informacionih sistema u kompaniji Lanaco.
Zamjenik predsjednika uprave HT Eronet-a, Tomislav Ruk, istakao je da ova kompanija fokus u posljednje vrijeme stavlja na digitalnu transformaciju i da se u tom cilju već postiglo mnogo toga.
„Digitalna transformacija znači mogućnost da krajnji korisnici koriste usluge iz svoje kuće putem digitalnih modela komunikacija, transakcija se obavlja digitalno i tako štedi vrijeme korisniku. Uveli smo digitalni način kupovanja, odnosno marketplace i to je inovativna usluga na tržištu BiH“, istakao je Ruk, te dodao da će na predstojećem Sajmu gospodarstva u Mostaru, HT Eronet prezentovati nova postignuća namijenjena korisnicima.