Nakon FMCG Summita Sarajevo koji je okupio preko 200 kompanija i više od 350 učesnika, InStore magazin i InAkademija organizuju drugu po redu konferenciju o robi široke potrošnje. Konferencija koja predstavlja središnje mjesto okupljanja i najveći godišnji događaj za trgovački sektor u BiH održaće se 19. aprila 2016. godine u Kongresnom centru Terme.
Prema riječima organizatora, Summit ima za cilj da ohrabri učesnike u pronalaženju optimalnih biznis modela za kvalitetno i trajno povezivanje u zajedničkim poslovnim misijama i uslove za konkretne dogovore između potencijalnih partnera. Učesnici će se na konferenciji saznati koji su to današnji izazovi, koja su strateška rješenja, ali također i koji su to trendovi koji utječu na industriju.
Govornici će, predstavljanjem najboljih praksi, podijeliti svoja tržišna iskustva i dati konstruktivne prijedloge za dalje unapređenje poslovanja od kojih će svi učesnici imati dugoročne ekonomske benefite. Eminentni govornici će kroz stručna znanja i tržišna iskustva, dati osvrt na aktuelne teme:
- aktuelni trendovi u FMCG Industriji
- razlike između regionalnih i lokalnih potrošača
- sadašnjost i budućnost FMCG trgovine
- inovacija kao snaga razvoja
- mjesto na policama u budućnosti
- utrka s konkurencijom
- stvaranje snažnog branda
Za više informacije i prijave na događaj, posjetite web stranicu konferencije.