Direktor lanca koji stiže u Sarajevo: Naše cijene su daleko niže u odnosu na konkurenciju

0

Kompanija Yimor iz Domaljevca u posljednje vrijeme je u fokusu domaće poslovne javnosti. Firma koja upravlja sa oko 50 marketa širom BiH, širi svoje poslovanje otvaranjem marketa u Sarajevu, kao i u drugim gradovima. 

Osim toga, krenuli su sa velikom investicijom vrijednom čak 20 miliona KM koja se odnosni na izgradnju tvornice sladoleda u Domaljevcu, gdje će posao dobiti 100 radnika. 

Direktor kompanije Zlatko Oršolić u intervjuu za BiznisInfo.ba otkriva detalje ove velike investicije te govori o daljim planovima širenja poslovanja ove uspješne kompanije.

Uskoro otvarate radnju lanca MEGA Diskont na području Grada Sarajeva. Možete li potvrditi da će se ona nalaziti u objektu Vistafon na Otoci? Šta će novo donijeti kupcima u odnosu na druge trgovinske lance i kada se otvara?

– Kompanija YimoR otvara treći objekat na Sarajevskom kantonu. Prvi objekat MEGA Diskonta otvorili smo prošle godine u 12. mjesecu na Ilidži, drugi u drugom mjesecu tekuće godine u Podlugovima-Ilijaš. Trenutno je u pripremi treći objekat na Otoci u objektu Vistafon.

Našim kupcima nudimo širok asortiman najkvalitetnijih proizvoda koji će zadovoljiti njihove potrebe kako po kvalitetu tako i po cijeni. U poređenju sa drugim trgovinskim lancima, našim kupcima donosimo trajno niske cijene i uštede. Drugi imaju akcijske cijene, kod nas su redovne. Slogan koji koristimo je nadaleko poznat i glasi “Kvaliteta kod nas ima najnižu cijenu!”.

Kakvi su Vam planovi za dalje širenje na području Sarajeva? Imate li u planu otvaranje još objekata?

– Planovi daljeg širenja na području Sarajeva svakako se nastavljaju i ne planiramo stati na ovome. Sarajevu je potreban maloprodajni lanac koji potrošača stavlja na prvo mjesto. Kupci su temelj uspješnog poslovanja u svakom maloprodajnom lancu, te nam je cilj izgradnja povjerenja i upoznavanje kupaca s našim asortimanom kao i cijenama koje su daleko niže u odnosu na konkurenciju.

Najavili ste širenje i u drugim gradovima i mjestima u BiH. Možete li nam reći nešto više o tim planovima?

– Širenje maloprodajne mreže raste iz godine u godinu. Naši ciljevi su napredovali, kao i mogućnosti. Kupci se sve više upoznavaju sa konceptom niskih cijena koji se nalazi u našim objektima. Na ovaj način javlja se i potreba širenja maloprodajne mreže na druge gradove zbog stalnih upita kupaca, kao što je Sarajevo danas.

Plan nam je da otvorimo nekoliko objekata u Kantonu Sarajevo, kao i da se proširimo prema srednjoj Bosni. Do sada su naši objekti bili uglavnom u Zeničkom, Dobojskom i Tuzlanskom kantonu, a sada ćemo se proširiti na Sarajevski i Srednjobosanski kanton.

Vaša kompanija gradi veliku tvornicu sladoleda. Zbog čega ste se na to odlučili i kada će ona početi s radom?

– Dosadašnja djelatnost firme YimoR je trgovina, prijevoz i ugostiteljstvo. Pokretanje tvornice sladoleda je dalji korak u usponu regionalne reputacije YimoR-a, koji ima financijsku težinu 20 miliona maraka. Značaj projekta i za Domaljevac i za Posavinu je što će tvornica otvoriti stotinu novih radnih mjesta. Ova strateška investicija je početak novog razdoblja za YimoR i njegovo pozicioniranje na tržištu.

Otvaranjem radnih mjesta stvoriće se bolji uvjeti za opstanak i ostanak mladih ljudi u BiH. Vjerujem da će tvornica sladoleda na prostoru Domaljevca doprinijeti prosperitetu, boljoj i sretnijoj budućnost na ovim prostorima.

Sve ozbiljnije ulazite u sektor proizvodnje. Kakvi su Vam još planovi u tom pogledu, koje još proizvode možemo očekivati?

– Započeli smo razvoj naših brendova sa ciljem stvaranja kvalitetnih proizvoda sa povoljnom i konkurentnom cijenom. 2006. godine počela je proizvodnja sopstvenih brendova. Od tada, svakodnevno jačamo svoju bazu proizvoda.

U svom asortimanu imamo brojne brendove od kojih izdvajamo CLASSY i DOMU. CLASSY proizvodi su na tržištu dugi niz godina i kao takvi su prepoznatljivi. Najnoviji artikl čija je proizvodnja krenula u trećem mjesecu tekuće godine a pripada brendu Classy su Supe Classy, koje za početak dolaze u tri osnovna ukusa – goveđa, kokošja i povrtna.

Ulaganja u pokretanje proizvodnje su milionska, ali smo dobili proizvod vrhunskog kvaliteta, na šta smo posebno ponosni. Zbog velikog obima proizvodnje supe, potražnja za radnicima je svakim danom sve veća. Pored kvaliteta i odlične nutritivne vrijednosti, Classy supe se izdvajaju i po odličnim cijenama! Naš brend proizvode jedne od vodećih kompanija kao što su Vitaminka, Swisslion, Polimark i mnoge druge. Nastojimo da budemo visoko pozicionirani i prepoznatljivi na tržištu BiH, kako po kvalitetu, tako i po cijenama.

Uskoro pokrećemo i fabriku sladoleda, MAGIC ICE, što će biti jedan od najvećih i najzahtjevnijih projekata kompanije YimoR, a naši kupci će dobiti i prvi bh. sladoled. Prva tvornica sladoleda u BiH bazirat će svoje poslovanje na osnovnoj filozofiji proizvodnje – kreirati najkvalitetniji sladoled po pristupačnim cijenama, pripremljen po najnovijim svjetskim standardima kvaliteta i po originalnoj visokokvalitetnoj recepturi, koji će osvojiti sve one koji uživaju u ovoj poslastici kako u BiH tako i u zemljama uvoznicama.

Ulaganja u proizvodnju domaćih artikala u Bosni i Hercegovini, rađenih uz strogu kontrolu kvaliteta, nastaviće se i u narednom periodu kako bi zadovoljili i najzahtjevnije gurmane i najzahtjevnija tržišta. Još jednom želim da istaknem da kompanija YimoR ovim projektima doprinosi razvoju regije Posavine i smanjuje stopu nezaposlenosti, što je od velikog značaja kako za Domaljevac, tako i za okolna mjesta ali i za cijelu Bosnu i Hercegovinu.