Deutsche Telekom (DT) i dalje je najvrjedniji telekomunikacioni brend u Evropi, a slijede ga britanski Orange i Vodafone.
Prema rangiranju „Brand Finance Global 500“, DT je postigao najveću vrijednost brenda u svojoj istoriji od 40,2 milijarde američkih dolara, što je deset posto više nego godinu ranije, saopšteno je iz kompanije, prenosi portal Investitor.
Od svog ponovnog pokretanja u 2008. godini brand je doživio kontinuirani rast vrijednosti, povećavši od tada vrijednost za impresivnih 352 odsto. Osim toga, nezavisne institucije koje rangiraju brendove, DT redovno drže u top 3 vodećih njemačkih robnih marki.
Brand Finance svake godine određuje koji su brendovi najvrijedniji na svijetu. Rang Deutsche Telekoma odražava stabilnost strategije, prema konsultantskoj kompaniji u Velikoj Britaniji. Kompanija je uspješno nastavila svoj pozitivan poslovni razvoj u protekloj godini, a dugoročna ulaganja u kvalitetu mreže, inovacije i službu za korisnike, čine osnovu za povećanje vrijednosti robne marke.
Osim toga, DT je uspješno izgradio snažnu reputaciju kao pouzdan telekomunikacioni provajder u Njemačkoj kako bi proširio poslovanje u Evropi i Sjevernoj Americi.
Deutsche Telekom je takođe treći najvrijedniji njemački brend na svijetu nakon Mercedes-Benz i BMW-a. Slijede ih Volkswagen i Siemens.
Studija „BrandZ Top 50 njemačkih robnih marki“ otkrila je da je to drugi najvrjedniji brend u Njemačkoj, s vrijednošću oko 39,2 milijarde američkih dolara.