Njemački proizvođač automobila Daimler očekuje nastavak rasta prodaje u Kini zahvaljujući snažnom poslovanju u segmentu luksuznih automobila, uprkos padu tog najvećeg svjetskog tržišta automobila.
Sigurni smo u pogledu toga, izjavio je član Daimlerovog upravnog odbora zadužen za kinesko tržište Hubertus Troska u Pekingu povodom početka proizvodnje Mercedesove nove A-klase za kinesko tržište.
Nekada garant rasta, kinesko tržište automobila – najveće u svijetu po broju registracija automobila – posljednjih mjeseci se smanjilo jer su potrošači smanjili potrošnju zbog trgovinskog rata između Sjedinjenih Država i Kine.
U prvih 10 ovogodišnjih mjeseci prodaja kod svih automobilskih kompanija u Kini se smanjila za 0,1 posto, na 22,97 miliona automobila.
Samo u oktobru ove godine je pala za 11,7 posto u poređenju s istim periodom prošle godine, što je najveći pad u posljednjih sedam godina.
Uprkos teškim tržišnim uslovima, “tržište luksuznih vozila i dalje raste”, istakao je Troska. Njemački proizvođač brendova automobila Mercedesa i Smarta očekuje dvocifreni rast prodaje na kineskom tržištu u cijeloj 2018. godini, prenosi Seebiz.
Kinesko tržište je godinama najvažnije tom njemačkom proizvođaču sa sjedištem u Štutgartu. U prvih 10 mjeseci ove godine je prodao 550.938 automobila brenda Mercedes, što je 12,7 posto više nego u istom periodu prošle godine.
Daimler u Kini prodaje više automobila u segmentu luksuznih brendova od Audija i BMW-a.
CGauto.me