U skladu s najavama, Dacia mijenja logo. Rumunska kompanija mijenja stil slova kojima se ispisuje ime kompanije, a paralelno se uvodi i novi logo.
To je još jedan korak u skladu s novom strategijom poslovanja postavljenom početkom godine, a koji iz korijena mijenja marku i njene proizvode.
Dobra vijest je što iz Dacie obavještavaju kako će ostati vjerni svojim korijenima, koje definišu kao jednostavnost, autentičnost i robusnost po fer cijeni.
![](https://i0.wp.com/www.biznisinfo.ba/wp-content/uploads/2021/06/dacia-020.jpg?resize=700%2C367&ssl=1)
Natpis marke i sam amblem osmislio je kućni dizajnerski tim, a njim žele naglasiti stabilnost i robusnost.
U imenu su slova D i C nastala međusobnim oslikavanjem, dok geometrijski oblik slova upućuje na mehaničke kretnje.
![](https://i0.wp.com/www.biznisinfo.ba/wp-content/uploads/2021/06/dacia-021.jpg?resize=700%2C385&ssl=1)
U amblemu su slova D i C povezana kao karike lanca, čime se dodatno naglašava robusnost vozila Dacie, prenio je Index.hr.