Advertisement

Coca-Cola kupuje i “Knjaz Miloš”

0

Direktor “Mojih brendova” Andrej Jovanović izjavio je da je kompanija Coca–Cola zainteresovana i za kupovinu “Knjaz Miloša”.

Za tu kupovinu čeka se odobrenje Komisije za zaštitu konkurencije Srbije.

Kako “Večernje novosti” prenose, u poslovnim krugovima se priča da je kupovina “Knjaz Miloša” dogovorena.

Nije tačno da smo prodali “Knjaz” Coca-Coli. Ako pitate da li su oni zainteresovani za kupovinu, mogu da kažem da jesu“, kazao je Jovanović za Novosti.

U Komisiji za zaštitu konkurencije “Novostima” su rekli da Coca-Cola još nije podnela prijavu koncentracije radi sticanja kontrole nad “Knjaz Milošem”.

Ukoliko dodje do ove akvizicije, Coca-Cola bi imala oko 40 odsto tržišnog udjela, što je na granici monopola.

Kako prenosi list, u poslovnim krugovima se spekuliše da postoji opcija i da bi Coca-Cola, ukoliko ne prođe antimonopoliste, mogla da proda “Rosu” kompaniji Nestle.

Jovanović je rekao i da Imlek očekuje razvoj, jer će u narednom periodu dobiti najbolju fabriku u Evropi, što će, kako tvrdi, biti završeno u narednih godinu dana.

Nakon toga će, prema njegovim riječima, biti poznato da li će Imlek biti prepoznat od nekih multinacionalnih igrača.

U okviru “Mojih brendova”, posluju kompanije Imlek i “Knjaz Miloš”, kao i Bambi, koji je Coca-Cola HBC AG kupila za 260 miliona eura.

Tanjug