Direktor “Mojih brendova” Andrej Jovanović izjavio je da je kompanija Coca–Cola zainteresovana i za kupovinu “Knjaz Miloša”.
Za tu kupovinu čeka se odobrenje Komisije za zaštitu konkurencije Srbije.
Kako “Večernje novosti” prenose, u poslovnim krugovima se priča da je kupovina “Knjaz Miloša” dogovorena.
“Nije tačno da smo prodali “Knjaz” Coca-Coli. Ako pitate da li su oni zainteresovani za kupovinu, mogu da kažem da jesu“, kazao je Jovanović za Novosti.
U Komisiji za zaštitu konkurencije “Novostima” su rekli da Coca-Cola još nije podnela prijavu koncentracije radi sticanja kontrole nad “Knjaz Milošem”.
Ukoliko dodje do ove akvizicije, Coca-Cola bi imala oko 40 odsto tržišnog udjela, što je na granici monopola.
Kako prenosi list, u poslovnim krugovima se spekuliše da postoji opcija i da bi Coca-Cola, ukoliko ne prođe antimonopoliste, mogla da proda “Rosu” kompaniji Nestle.
Jovanović je rekao i da Imlek očekuje razvoj, jer će u narednom periodu dobiti najbolju fabriku u Evropi, što će, kako tvrdi, biti završeno u narednih godinu dana.
Nakon toga će, prema njegovim riječima, biti poznato da li će Imlek biti prepoznat od nekih multinacionalnih igrača.
U okviru “Mojih brendova”, posluju kompanije Imlek i “Knjaz Miloš”, kao i Bambi, koji je Coca-Cola HBC AG kupila za 260 miliona eura.
Tanjug