“Coca-Cola” započela je proces akvizicije vodeće srbijanske konditorske kompanije “Bambi” od fonda “Mid Europa Partners” u vrijednosti od 260 miliona eura.
Bambi je jedan od najpoznatijih regionalnih brendova koji je snažno prisutan i u BiH.
Iz “Coca-Cole” navode da je njihova strateška namera da ova akvizicija omogući kompaniji nove razvojne mogućnosti u Srbiji i regionu, kao i mogućnost proširenja u komplementarne kategorije proizvoda.
“Ova akvizicija predstavlja izvrsnu priliku za stvaranje dodatne vrijednosti za našu kompaniju, kupce i akcionare. U naš postojeći portfolio vodećih brendova napitaka dodaćemo potrošačima dobro poznate, komplementare brendove, kao i inovativne vještine i znanja. Ovo će dodatno ojačati našu relevantnost na tržištu i odnos sa kupcima i dati nam mogućnost da povećamo svoje prisustvo u ključnim prilikama za konzumaciju, kao što su početak dana, konzumacija u pokretu i užina i osvježenje kod kuće”, navodi Zoran Bogdanović, Glavni izvršni direktor kompanije “Coca-Cola HBC AG”
Kako se navodi u saopštenju, ova akvizicija nudi mogućnost sinergije kroz zajedničke promocije i komplementarne inovacije.
Iz Coca-Cole navode da je vrijednost kompanije Bambi i jaka distributivna mreža, uključujući rashladnu distribuciju u strateški važnim kanalima, kao što su tradicionalna maloprodaja i HoReCa.
“Ova akvizicija je potvrda da je Srbija vrlo atraktivno odredište za strane investicije, ali i dokaz odlučnosti naše kompanije, “Coca-Cola HBC Srbija”, da ostanemo integralni dio lokalne zajednice u kojoj poslujemo i nastavimo da razvijamo svoje poslovanje u ovoj zemlji. Siguran sam da će naši globalni brendovi, znanje stečeno na brojnim tržištima, kao i posvećenost lokalnoj zajednici, udruženi sa Bambijevim vodećim brendovima na tržištu konditorskih proizvoda, biti prava dobitna kompniacija! Dodatno, sa velikom radošću želimo dobrodošlicu svim novim kolegama iz Bambija u našu Coca-Cola HBC porodicu”, izjavio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije “Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.