Danas je moda mijenjati logotipe, pojednostavljivati ih na nivo nekoliko linija, a izazovu nije odolio ni još jedan francuski proizvođač.
Citroën je otkrio novi identitet marke i logo koji je reinterpretacija originala iz 1919. godine.
Ovalni logo s amblemom dvostrukog ševrona debitirat će na novom konceptu koji će biti predstavljen za nekoliko dana, a potom će se naći na novim modelima 2023. godine.
Ovo je deseta revizija logotipa u Citroënovoj 103-godišnjoj istoriji, a treća u posljednjih 13 godina.
Zadržavši dvostruki ševron, ovalni vanjski oblik značajno odstupa od nedavnih prethodnih interpretacija.
Ovaj dizajn odabrao je osnivač André Citroën 1919. godine, inspirisan svojom firmom za obradu metala koja je proizvodila sisteme zupčanika u obliku riblje kosti, prenosi Hak revija.
Novi logo kombinira se sa svježom i pojednostavljenom paletom boja plus modernim fontom za natpis Citroën.