Citroën koristi ChatGPT* za povećanje udobnosti u vozilu

0
  • Citroën je uveo ChatGPT** tehnologiju kao pomoć pri navigaciji u sklopu Connect PLUS paketa. Funkcija je dostupna za modele osobnih vozila C4, C4 X, C5 X, Berlingo i SpaceTourer te komercijalna vozila Berlingo Van i Jumpy u sljedećim zemljama: Francuska, Španjolska, Italija, Njemačka, Velika Britanija, Nizozemska, Belgija, Austrija, Portugal, Poljska, Luksemburg, Švicarska, Češka, Švedska, Norveška, Irska i Danska.
  • Uz ChatGPT tehnologiju, Citroën predstavlja novi alat generativne umjetne inteligencije koji omogućava još fluidnije i prirodnije prepoznavanje govora i pruža još više udobnosti u vozilu s digitalnim asistentom koji promovira inteligentan i interaktivan životni prostor i olakšava svakodnevni život.
  • Ova funkcija je idealan dokaz Citroënovim nastojanjima da pojednostavi živote svojih klijenata.

Za Citroën, udobnost je potpis brenda koji nadilazi fizičku udobnost i temelji se na raznim inovacijama koje osiguravaju jednostavno, bezbrižno i podmlađujuće iskustvo u vozilu.  Iz tog razloga, Citroën sa zadovoljstvom predstavlja ChatGPT, generativnu tehnologiju umjetne inteligencije, na svoje modele C4, C4 X, C5 X, Berlingo, SpaceTourer, Berlingo Van i Jumpy.  Razvijena od strane OpenAI, ChatGPT tehnologija je integrisana u Citroën infotainment sistem zahvaljujući SoundHound sistemu za prepoznavanje govora i zvuka.  Kao model jezika umjetne inteligencije, razvija se za stvaranje odgovora sličnih ljudskim na temelju dubokog učenja, donoseći nas korak bliže inteligentnim i interaktivnim iskustvima u vozilu koja nam olakšavaju svakodnevni život.

S jedne strane, ova funkcija poboljšava prepoznavanje govora, koje je već dostupno na Citroën modelima, jer ne samo da je sličnija prirodnom jeziku, već je i preciznija i brže reagira. S druge strane, obogaćuje ga i pretvara u suputnika koji može razumjeti i odgovoriti na složena pitanja ili dati savjete o raznim temama (od informacija ili savjeta iz oblasti povijesti, što raditi u gradu, do recepata i još mnogo toga). ChatGPT je dostupan u Connect PLUS paketu.

Poboljšano prepoznavanje govora:  potpuno prirodan jezik

Poboljšano prepoznavanje govora jedna je od glavnih prednosti ChatGPT-a. Zahvaljujući velikom napretku u obradi prirodnog jezika, prepoznavanje govora je preciznije i brže, omogućavajući vozačima interakciju s vozilom na prirodan i fluidan način. Vozači mogu koristiti glasovne komande za obavljanje različitih zadataka, poput podešavanja temperature ili navigacije do odredišta, bez skidanja pogleda s ceste. Ali omogućuje im puno više i također prave razgovore, u kojima tehnologija kao pravi ljudski pomoćnik može odgovoriti na beskonačan broj područja općeg znanja.

Copyright William CROZES @ Continental Productions

U maju 2024. godine provedeni su testovi koji su pokazali da je novi sistem za gotovo 68 % smanjio broj nesporazuma koji ponekad dovode do odgovora „Nisam razumio vaše pitanje“. Isti su testovi pokazali da je razina fluidnosti i interaktivnosti tehnologije ChatGPT povećala korištenje prepoznavanja govora za gotovo 70 %.

Klijenti mogu koristiti ChatGPT na isti način na koji danas koriste svog govornog asistenta. Može se aktivirati na tri načina (ovisno o modelu):

– izgovaranjem već poznatih riječi za buđenje »HELLO Citroën«;

– pritiskom na dugme za prepoznavanje glasa na volanu;

– pritiskom na ikonu mikrofona na centralnom displeju.

Primjer upotrebe: pratilac porodice

Ova važna inovacija ilustrira Citroënovu predanost integraciji tehnologija koje ne samo da poboljšavaju iskustvo vožnje, već i udobnost i funkcionalnost boravka u vozilu. ChatGPT je pravi asistent u vozilu, jer može isporučiti inteligentan sadržaj i odgovoriti na sva pitanja korisnika. Bilo da se radi o stručnjaku koji traži savjet na određenu temu, o penzioneru koji želi organizirati posjet muzeju, o paru koji traži hotel ili pravo vino uz ribu i tako dalje…

Mogućnosti primjene su beskrajne i dostupne su za vozila C4, C4 X, C5 X, Berlingo ili SpaceTourer. ChatGPT je idealan pratilac koji obogaćuje putovanja porodica i pretvara ih u korisno iskustvo za sve. Ovaj novi virtualni asistent nudi potpuno novi nivo interakcije i podrške jer svaki trenutak putovanja prilagođava individualno svakom pojedincu.

Edukacija i zabava: Na dugim putovanjima ChatGPT pretvara vrijeme u automobilu u priliku za učenje i zabavu. Nudi edukativne kvizove i igre pogodne za sve uzraste, uključujući različita područja znanja, od prirodnih nauka do klasične književnosti. Ova zanimljiva interakcija pretvara putovanja u zabavne lekcije, pružajući roditeljima bezbrižnu vožnju, a djeci zabavnu intelektualnu stimulaciju

  • »HELLO Citroën. Možeš li mi reći tko je bio Leonardo da Vinci?«
  • »HELLO Citroën. Kada su živjeli Vikinzi?«

Svakodnevna pomoć: ChatGPT postaje neprocjenjiv alat za praktičnost u vozilu koji roditeljima olakšava svakodnevni život. ChatGPT djeluje kao inteligentni savjetnik koji vam pomaže bilo da pravite listu za kupovinu, tražite najbliži dječji park ili na putu birate restoran za porodicu.

  • »HELLO Citroën. Možeš li predložiti dvije ideje za obrok za desetogodišnjaka?«
  • »HELLO Citroën. Možeš li mi pronaći dućan koji prodaje flomastere?«

Bezbrižnost i udobnost: ChatGPT doprinosi opuštenoj atmosferi i pomaže u održavanju mira u vozilu. Može predložiti listu umirujućih pjesama za smirivanje nemirne atmosfere, pričati priče koje će uspavljivati djecu na dugim putovanjima ili vas uputiti na odmorište sa sadržajem prikladnim za porodicu. Ove male pažnje čine svaki Citroën bezbrižnom čahurom za roditelje i kraljevstvom avanture za djecu.

  • »HELLO Citroën. Zašto je nebo plavo?«
  • »HELLO Citroën. Možeš li mi ispričati bajku o princezi i zmaju?«

*ChatGPT još nije dostupan u Bosni i Hercegovini. ChatGPT tehnologija verzije 3.5 uzima u obzir podatke koji su se dogodili prije januara 2022., tako da nije svjesna događaja i podataka nakon tog datuma.

**ChatGPT je integriran u vaš Citroën zahvaljujući SoundHound sistemu za prepoznavanje zvuka i govora. Kao model jezika umjetne inteligencije, razvija se za generiranje odgovora sličnih ljudskim na temelju dubokog učenja, ali budući da je to nova tehnologija koja se razvija, njezini odgovori ili informacije možda neće biti potpuno točni ili objektivni. Kao i kod drugih virtualnih asistenata, preporučujemo da se ne oslanjate samo na dobijene informacije i da izbjegavate davanje osobnih podataka.