Kompanija Centrotrans Eurolines u 2016. godini zabilježila je znatno povećanje prihoda, broja putnika, pređenih kilometara, kao i vozila koja imaju na raspolaganju. Realni ciljevi poslovanja u ovoj godini, uzevši u obzir proteklu, itekako su dostižni, zaključeno je na godišnjoj konferenciji za medije ove kompanije.
Međugradski i gradsko-prigradski saobraćaj ključ je uspjeha ove kompanije, koja je u toku 2016. godine zabilježila porast svih parametara. U našoj zemlji, Centrotrans Eurolines neprikosnoveni je lider kada je riječ o međunarodnom saobraćaju.
Veći je prihod, broj putnika i pređenih kilometara, radnika, autobusa…
Ukupan prihod od 34,5 miliona KM predstavlja povećanje od šest posto u odnosu na prethodnu godinu, dok je broj pređenih kilometara ostao tek nešto manji od 17 miliona km. Usluge prijevoza Centrotrans Eurolinesom u 2016. godini koristilo je više od devet miliona putnika.
U protekloj godini zaposleni su novi radnici te tako ova kompanija raspolaže sa ukupno 592 radnika, a najavljuju da će ovaj broj vremenom rast. Ukoliko se u obzir uzmu i četiri kompanije kćerke Centrotransa u kojima radi više od stotinu ljudi, ova firma trenutno zapošljava blizu 700 osoba.
Generalni direktor Safudin Čengić naglašava kako radnici imaju redovna primanja, zabilježen je rast bruto i neto plata, a dobili su i novogodišnje novčane nagrade.
Uspjeh je mogao biti i veći da nije bilo određenih faktora.
Uspješna godina, ali bi bez političkih utjecaja bila i bolja
“Loša politička i poslovna klima u BiH odbijaju investitore iz ove zemlje da ulažu još više jer nisu sigurni u budućnost. Osim toga, loša zakonska regulativa na svakom koraku, kao i opterećenja na poslovanje uzrokovali su da naš uspjeh ne bude i veći. BiH je jedna od najopterećenijih država u Evropi kada je riječ o privredi”, rekao je Čengić te dodao kako je još jedan od faktora i nesigurnost poslovanja na globalnom nivou.
Neki od problema s kojim se susreće ova kompanija kada je riječ o međunarodnom saobraćaju jeste najavljeno pooštravanje ulaska u zemlje Evropske unije za građane BiH, kao i nestabilna sigurnosna situacija u Turskoj, jednoj od omiljenih destinacija bh. građana.
U toku je gradnja autobuske stanice i stambeno-poslovne zgrade u Fojnici, a ulažu sredstva i u savremenu radioničku opremu.
Nova godina – nove linije – novi autobusi – novi i kvalitetniji sadržaji – više korisnika
Pored postojećih, pokrenute su procedure i za nove linije unutar BiH, a u gradsko-prigradskom posebno su ponosni na liniju Bentbaša-Aerodrom.
“Sarajevo je bilo jedini grad koji nije imao autobusku liniju iz centra grada do aerodroma, a kada je riječ o pričama kako Centrotrans saobraća isključivo linijama koje su profitabilne, da to nije tako dokazuje linija Sutjeska-Orahov Brijeg”, kazao je Čengić.
Kompanija, zaključno sa 2016. godinom, posjeduje 217 autobusa koji saobraćaju na međunarodnim relacijama, gradskim, međugradskim i prigradskim relacijama, kao i 60 posto padinskih predjela grada Sarajeva.
Kompanija je u pregovorima sa avioprijevoznicima iz Zapadne Evrope kako bi se uvele avionske linije za BiH, za koju Čengić smatra kako je izuzetno primamljiva mladima iz cijele Evrope pa i šire.
“Mladi su zainteresovani za našu zemlju, a mi ćemo osigurati prihvatljive cijene za tu populaciju”, dodao je Čengić.
Planovi i ciljevi za 2017. godinu su povećanje učešća u saobraćaju i održavanje stalnog rasta poslovanja.
“Povećat ćemo prihod, broj prevezenih putnika i pređenih kilometara. Planiramo u ovoj godini investirati 9,5 miliona KM, od čega će gotovo pet miliona ići za nabavku novih autobusa”, zaključuje Čengić rezime prošlogodišnjeg poslovanja i izgledne budućnosti te dodaje kako je obaveza menadžmenta jedne firme da ide naprijed, širi kapacitete, povećava kvalitet, a samim tim i zapošljava nove radnike.