Vodeći kineski proizvođač električnih vozila BYD preispituje svoje evropske operacije nakon strateških pogrešnih koraka, uključujući neuspjeh u potpisivanje dovoljnog broja trgovaca i zapošljavanje rukovoditelja s poznavanjem lokalnog tržišta te u ponudi hibrida na tržištima otpornim na potpuno električna vozila, izjavilo je Reutersu šest sadašnjih i bivših rukovoditelja BYD-a.
BYD je brzo krenuo kako bi se pozabavio ovim ranim posrtajima na ovom kritičnom izvoznom tržištu, uvelike proširujući svoju prodajnu mrežu i nudeći pozamašne pakete plaća preuzetim rukovoditeljima evropskih proizvođača automobila, posebice Stellantisa, rekli su rukovoditelji, prenio je SEEbiz.
Kineski lider u području električnih vozila najavio je u decembru da će plug-in hibridi biti ključni za njegovu evropsku strategiju. Ta je odluka uslijedila nakon što je posebni savjetnik BYD-a za Evropu Alfredo Altavilla – među ključnim rukovoditeljima angažiranim u ponovnom pokretanju BYD-a u Evropi – savjetovao osnivača i predsjednika BYD-a Wanga Chuanfua da je čistu EV strategija još uvijek teško prodati u mnogim evropskim zemljama.
– Vrlo je brzo shvatio poruku i dao input inženjerima BYD-a da će svaki novi model morati dolaziti i u EV i hibridnoj – verziji za Evropu, rekao je Altavilla za Reuters.