Gotovo dvije godine Glovo je na usluzi stanovnicima Bosne i Hercegovine, omogućavajući im pristup gotovim jelima iz njihovih omiljenih lokalnih restorana, kao i namirnice iz supermarketa, ali i ostalih proizvoda malih lokalnih trgovaca poput cvjećara i trgovina za kućne ljubimce. Tokom relativno kratkog perioda, Glovo je uspio formirati snažan i talentovan lokalni tim koji je odgovorio na brzorastuće promjene i zahtjeve tržišta. Tako su u Banjaluci i Sarajevu otvorili svoje kancelarije, a potom su proširili i partnersku mrežu koja trenutno broji više od 700 partnera, pružajući usluge korisnicima u osam bosanskohercegovačkih gradova.
Kompaniju vodi direktor Ivan Laketa koji smatra da je Glovo kompanija vođena strašću, te priznaje da je tim od 20 mladih profesionalaca ključ uspjeha kompanije.
„Naš najveći uspjeh se upravo ogleda u činjenici da smo u protekloj 2022. godini mi u Glovu izgradili snažan tim mladih i motiviranih profesionalaca, koji su temelj i garancija našeg uspjeha u godinama koje dolaze. Upravo ti mladi profesionalci svojim svježim idejama i rješenjima unaprjeđuju našu platformu. Sada radimo na proširenju liste partnerskih restorana, supermarketa i ostalih prodavnica, kako bi smo u svoju ponudu uključili sve popularne i omiljene brendove u BiH i time obogatili ponudu našim korisnicima. To smo već uradili kroz partnerstva sa Metropolisom, Arigatom I Chipas Sweets and Cakes u Sarajevu, restoranom Integra i Agape u Banjoj Luci, ali još mnogo toga tek predstoji, kao i širenje našeg dosega na desetine hiljada novih potrošača kako u postojećim gradovima, tako i u novim širom BiH“, ističe Ivan Laketa, generalni direktor Glova za BiH.
Glovo konstantno unaprjeđuje kvalitetu svojih usluga, što je rezultiralo popularizacijom Glovo aplikacije i povećanjem broja korisnika na više od 110.000 u BiH, koji su naručili putem Glovo platforme u 2022. godini. Osim toga, i u ovoj godini Glovo uz pomoć lokalnog tima razvija Q-commerce način kupovine, ali i uspostavlja nove standarde naručivanja i brze dostave na vrata.
„Nastavljamo sa posvećenošću inovacijama uvođenjem najnovijih trendova današnje e-trgovine i aplikativnog naručivanja. U veći fokus našeg budućeg poslovanja postavili smo i razvoj multikategorijskog naručivanja na Glovo platformi ili “Quick commerce”. To je treća i najnovija generacija trgovine bazirana na ultra brzoj i pristupačnoj dostavi bilo čega iz prodavnica u vašem gradu. Ovdje smo posebno ponosni na već realizovano državno partnerstvo sa brendovima Konzum i Mercator, kroz koje smo korisnicima Glovo platforme omogućili brzu dostavu namirnica na vrata u roku od 45 minuta, a nastavljamo našu uspješnu saradnju i u 2023. godini u još gradova BiH“, kaže Edhem Aljović, voditelj Q-commercea u BiH.
Korištenje usluge dostave osim što je postala naša svakodnevica, štedi naše vrijeme i daje nam prostor za neke druge aktivnosti. Arnela Honđo Musić, voditeljica tima za upravljanje i razvoj partnera, najbolje poznaje trend rasta ponude i potražnje putem aplikacije Glovo.
„Foodservice je vrlo dinamičan kanal. Vrlo brzo se razvija, otvaraju se novi restorani, konkurencija je svakim danom sve veća i veća, a kupci educiraniji u smislu da zahtijevaju specifične namirnice, ali i način na koji se iste pripremaju. Osluškujući potrebe naših kupaca, analizirajući trendove koji dolaze, ove godine želimo da zajedno sa našim partnerima omogućimo veću dostupnost različitih vrsta kuhinja, unaprijedimo jela koja su sve više tražena i olakšamo im odabir prilikom naručivanja. Na ovaj način želimo pomoći i našim partnerima da se izdvoje sa svojim atraktivnim ponudama, te na taj način ostvare svoju konkurentnu prednost na tržištu“, pojašnjava Arnela.
Korisnici i restorani partneri prepoznali su Glovo kao stabilnog i dugoročnog partnera, pa tako svakodnevno bilježe rast broja narudžbi putem ove platforme. Osim što Glovo u veoma kratkom vremenskom roku omogućuje lak pristup svemu u vašem gradu, ujedno je prepoznat i kao dobri susjed koji je uvijek spreman za akciju i pomoć onima kojima je pomoć trenutno potrebna. Tako je u 2022. godini Glovo započeo niz društveno odgovornih aktivnosti sa svojim partnerima, pa čak i razvio dugoročno strateško partnerstvo sa humanitarnom nevladinom organizacijom Pomozi.ba kako bi pomogao u aktivnostima ove organizacije u lokalnim zajednicama. Da se radi o dobrom susjedu, uskoro će se uvjeriti i ostali gradovi BiH koji će postati dio Glovo mreže.