Svoje djelovanje ka unapređenju iskustva korisnika i jačanju kvaliteta procesa usluživanja Bosna Bank International (BBI) potvrđuje razvojem novog kanala komunikacije – BBI Viber Chatbota. Općenito, chatbotovi su virtuelni asistenti koji kroz predefinisane odgovore pomažu pri bržem rješavanju raznih vrsta upita i potreba korisnika.
Kako bi što bolje odgovorila na često postavljane upite o proizvodima i uslugama, BBI banka je kreirala vlastiti BBI Viber Asistent. Cilj je približavanje korisnicima i lahkoća postizanja interakcije, što znatno unaprijeđuje korisničko iskustvo.
BBI Viber Asistent kao inovativni kanal komunikacije nudi usluge općeg, informativnog karaktera, za koje korisnici ne moraju biti klijenti BBI banke. Navedene funkcionalnosti mogu koristiti svi Viber korisnici, a isti je dostupan putem Viber platforme na linku: https://chats.viber.com/bbibank.
Radi se o usluzi na Viber aplikaciji putem koje BBI banka nudi informacije o širokoj paleti svojih proizvoda: finansiranja, paketa proizvoda i usluga, štednji, kupovini na rate, kao i o inovativnom BBI digitalnom bankarstvu. Korisniku usluge je ponuđena i mogućnost direktnog on-line apliciranja za određene proizvode i usluge.
Pored navedenog, korisnicima BBI Viber Asistenta je pružena mogućnost da brzo i jednostavno pronađu lokacije filijala i poslovnica Bosna Bank International (BBI) na području cijele Bosne i Hercegovine, kao i lokacije bankomata BBI banke i BH mreže.
BBI Viber Asistent korisnika povezuje i sa ostalim BBI kanalima (info e-mail, BBI Kontakt centar, Facebook, LinkedIn, Twitter, Youtube). Također, BBI Viber pratioci se mogu upoznati sa aktuelnim ponudama proizvoda i usluga BBI banci, a tu su i informacije o BBI partnerima s kojima je BBI banka uspostavila poslovnu saradnju za kupovinu proizvoda i usluga po posebnim uslovima, ubrzanoj proceduri, bez odlaska u banku i bez obzira da li ste klijent Bosna Bank International.
“Otvaranjem novih kanala komunikacije, u ovom slučaju BBI Viber Asistenta, želimo se još bolje povezati sa našim klijentima, kao i sa ostalim pratiocima, te na taj način olakšati razmjenu informacija. Pojednostavljeni pristup odgovorima povezanim sa našim bankarskim uslugama i proizvodima je samo jedna od dvije novine koje od ovog mjeseca nudimo.
Drugom smo omogućili svim korisnicima Viber aplikacije da na Viber stiker marketu besplatno preuzmu paket BBI Viber stikera. BBI svoje poslovanje nastavlja u smjeru kontinuiranog pružanja inovativnih i učinkovitih rješenja, ulaganja u odnose s klijentima, a sve u cilju pružanja vrhunskog kvaliteta usluge.“ – saopćeno je iz BBI Banke.
Svi korisnici Vibera u Bosni i Hercegovini set jedinstvenih BBI Viber stikera mogu preuzeti besplatno putem Viber platforme: https://stickers.viber.com/pages/bbi_bh.