Njemački maloprodajni lanci Aldi i Lidl u velikoj su ekspanziji širom svijeta, a na njihovom „udaru“ našla se i Velika Britanija.
Prema najnovijim podacima organizacije Kantar Worldpanel, koje prenosi BiznisInfo, ova dva lanca imala su ubjedljivo najbrži rast na britanskom tržištu ove godine.
Iako domaći lanci i dalje drže najveći dio tržišta, njihova stopa rasta je mnogo manja od one njemačkih giganata.
Aldi je najbrže rastući lanac na britanskom tržištu sa stopom od 15,1 posto, dok je Lidl porastao za 14,5 posto.
Najveći udio na tržištu od 28,2 posto i dalje ima domaći lanac Tesco, ali je on rastao za samo 2,5 posto.
S druge strane, Aldi je došao do 6,9 posto učešća na tržištu a Lidl do 5,1 posto. Brzina njihovog rasta utjeruje strah u kosti domaćim maloprodajnim gigantima.
Ništa brže od Tesca nisu rasli ni ostali britanski marketi – Sainsbury’s za 2 posto, Asda za 1,2 posto i Morrisons za 1,4 posto.
Veliki uspjeh Aldi duguje najviše širokom asortimanu vlastitih proizvoda pod motom „Specijalno odabrano“ (Specially Selected), čija je prodaja porasla za 25 posto u posljednjih 12 sedmica. Aldi također bilježi ogroman uspjeh u prodaji gotovih jela i deserta čija je prodaja porasla za 40 posto.
Aldi i Lidl također su u ekspanziji u Sjedinjenim Američkim Državama.