Na ovogodišnjem “Belgrade Food Show” na kojem su predstavljeni visokokvalitetni prehrambeni proizvodi sa odabranim proizvođačima spremnim za izvoz iz regije, učestvovali su i bosanskohercegovački proizvođači “Bosnaplod” i “Kupres Milch”.
– Proizvođači su imali priliku predstaviti svoje proizvode, upoznati se sa distributerima, povezati se sa brojnim učesnicima iz regije. Izuzetno je važno za Bosnu i Hercegovinu da je zastupljena na svim regionalnim događajima ove vrste, kako bi naša hrana bila prepoznata na tržištu – poručili su iz USAID/Sweden FARMA II Projekta koji su uključeni u promociju i povezivanje bh. proizvođača.
Munevera Žilić iz “Kupres Mlich” navela je da su oni mala mljekara koja godišnje proizvodi oko 23 tone delikatesnog sira, ali bilježi konstantan rast i sa nedavnim ulaganjima mljekara je na putu da u narednoj godini udvostruči svoju proizvodnju.
– Odličan kvalitet sireva potvrđen je brojnim nagradama na sajmovima u BiH i Srbiji, uključujući i zlatne medalje za kvalitet dobivene u Beogradu i Novom Sadu. Kompanija ima implementiran HACCP sistem, dobila je izvoznu dozvolu za Tursku, a u planu je i sticanje izvozne dozvole za tržište EU. Ovdje smo kako bi pronašli distributere i ostvarili novu saradnju – pojasnila je Žilić.
Benjamin Vukotić iz “Bosnaploda” rekao je da je to kompanija sa dugom tradicijom prerade voće koja je ponovno uspostavila proizvodnju i trenutno su najveći prerađivač i otkupljivač voća u Bosni i Hercegovini.
– Bosnaplod na sajmu predstavlja liniju proizvoda ‘Kulin’, sada već prepoznatljive kvalitete – sokova i džemova. Dugogodišnje iskustvo i konstantan razvoj doveli su nas do toga da naši zaposlenici uvijek znaju prepoznati najbolje voće, a sve kako bi svojim potrošačima na kraju ponudili samo najbolje proizvode vrhunskog kvaliteta. U našoj bogatoj riznici voćnih proizvoda našli su se džemovi, sokovi i sušeno voće. Bosnaplodov cilj je izvrsnost kako bismo na svaki stol mogli donijeti visoko kvalitetne proizvode od voća i kako bismo mogli povratiti poziciju najvećeg prerađivača voća u regionu. Zbog toga smo ovdje, jer imamo šta ponuditi na regionalnom tržištu – dodao je Vukotić.
“Belgrade Food Show” okuplja 80 izlagača i 30 kupaca, a bh. proizvođači su pobudili interesovanje svih učesnika te će im ovaj događaj osigurati i nove prilike za povezivanje sa srbijanskim tržištem, saopćeno je iz iz USAID/Sweden FARMA II Projekta.