BMW je u prvom tromjesečju ove godine prodao 20,6% manje automobila nego prošle godine, a pandemija koronavirusa srušila je prodaju u Kini, Evropi i Sjedinjenim Državama, objavio je u ponedjeljak njemački proizvođač automobila.
“Oko 80% svih prodajnih mjesta u Europi i 70% onih u Sjedinjenim Državama trenutno je zatvoreno zbog koronavirusa”, objavio je BMW u izjavi koju prenosi agencija dpa.
Kompanija “fleksibilno prilagođava” svoj obim proizvodnje potražnji, rekao je član uprave BMW-a Pieter Nota.
“U Kini vidimo prve znakove oporavka sa snažnim unosom narudžbe”, napomenuo je.
Čuvanje zdravlja zaposlenih, likvidnost kompanije i njen dugoročni uspjeh sada su ključni, saopćio je BMW.
U prvom tromjesečju, koje traje od januara do kraja marta, proizvođač automobila prodao je samo 477.111 automobila marke BMW, Mini i Rolls-Royce. U Kini se prodaja smanjila za 31%, dok je u Evropi pala za 18%, a u SAD-u 17%.
Poslovna očekivanja čitave njemačke automobilske industrije za naredne mjesece pala su zbog epidemije koronavirusa, a izvozna očekivanja su na najnižoj tački od marta 2009. godine.
B. Šutvić