Njemački proizvođač luksuznih automobila, BMW “uvjeren” je u postizanje ciljeva za 2017. budući da je u prva tri mjeseca 2017. zabilježio skok dobiti za trećinu.
Neto profit grupe porastao je za 31 posto na godišnjem nivou, na 2,15 milijardi eura u razdoblju januar – mart, na bazi rasta prihoda od 12,4 posto, na 23,45 milijardi eura.
BMW računa na rast prodaje, uključujući duplo veću prodaju električnih automobila, pošto je počeo izbacivati na tržište niz novih modela planiranih za sljedeće dvije godine.
“Očekujemo da će tri premium brenda BMW grupe ponovno zabilježiti rekordne prodaje u 2017. godini”, izjavio je generalni direktor Harald Kruger.
Pored automobila vlastite marke, BMW također posluje preko svojih podružnica, Minija i Rolls-Roycea.
Iz kompanije su istaknuli da je, pored rasta prodaje, dobrim finansijskim rezultatima doprinelo i povećanje vrijednosti njihovog udjela u visoko tehnološkoj kompaniji za mapiranje, Here, sa iznosom od 183 miliona eura.
BMW je suvlasnik u toj kompaniji zajedno s Daimlerom i Audijem.