Bisnode povezuje poslovne žene u Klubu visokih peta

0

U ljupkom Balkantina Gourmet Shopu ove jedinstvene gastro-kulturne agencije u Sarajevu, održan je u petak ljetnji Bisnode Klub Visokih peta – platforma namijenjena svim poslovnim ženama koje žele sklopiti nova poznanstva, razmijeniti iskustva, predstaviti svoje projekte i upoznati se sa aktuelnim problemima u poslovnom okruženju.

Uz nezaobilazni Bisnode Speed Networking, predstavile su se: UdruŽene – mala fabrika pletene odjeće, koja je zainteresirala vodeće francuske modne kuće; Cote d” Azur specijalistički Thalgo beauty&spa salon; agencija za komunikacije Rent-a- PR; Avon sa projektom ružičastih vrpci, a dame su uživale u delicijama bh. porodičnih proizvođača sira, maslinovog ulja, te balkanskom tartufu u Balkantini, uz višestruko nagrađene likere brenda S-Kraljica i vrhunskim vinima čitlučke Vinarije Marijanović.

Iako ugodno druženje u motivirajućoj atmosferi punoj pozitivne energije, Bisnode Klub Visokih peta je, prije svega, poslovni networking event, čiji je cilj steći korisne poslovne kontakte koji će unaprijediti poslovanje. Stoga je Bisnode Speeed networking bio uvod u nastavak druženja novih poznanstava žena sposobnih da svojom pozitivnom energijom postignu gotovo sve.

Likeri od meda i maline Sabine Krivdić, brend S-Kraljica, sada već višestruko nagrađivane proizvođačice koja ima kraft proizvodnju u Visokom, bili su uvod u druženje Kluba i priču o Balkantini, koju je ispričala vlasnica Ullana Bakh i Ema Ibišević – priču o jedinstvenoj promociji bogate gastronomske kulture, zapanjujućih lokalnih proizvoda i fascinantnih priča koje područje BiH ali i Balkana čine posebnim. Kao potvrdu tome dame su imale priliku isprobati jedinstvenu deliciju  – bosanski tartuf!

Sanela Tunović-Bećirević, vlasnica RENT-A-PR agencije govorila je o strasti i kreativnosti koje pokreću dobru komunikaciju, dajući par savjeta i trikova za dobru prezentaciju, a Aida Arnautović, vlasnica Beauty&Spa Cote d Azure, specijalističkog Thalgo salona, utemeljenog na cjelovitom pristupu njege kože lice I tijela uvela je dame u konceptu posebnih rituala za opuštanje tijela.

Prisutne dame su bile iznenađene dizajnom modela koji su pratili prezentaciju Mone Vobodnik, predstavnice Udruženja UdruŽene – male “fabrike” pletene odjeće, koja je zainteresovala pariške kuće visoke mode i čuveni Vogue. UdruŽene po potrebi posla zapošljavaju između 150 i 200 pletilja, a cilj im je da kroz kreativni rad ekonomski osnaže žene u BiH, da im omoguće da iskoriste tradicionalne vještine i znanja, i da ih dodatno usavrše na tečajevima.

Avon je inspirisao dame Kluba da budu odgovorne prema sebi ali i društveno odgovorne, kad su u pitanju aktivnosti kakva je borba protiv raka dojke. Kao dio globalnih napora kompanije u borbi protiv raka dojke Avon Bosna i Hercegovina djeluje od 2007. godine kada su u ponudu uvršteni dobro poznati proizvodi sa rozom vrpcom, a na podizanje svijesti javnosti utiču kampanjama kakva je Šetnja za život.

Nakon Bisnode Speed Networking, jer Klub Visokih peta je prije svega poslovni susret, čiji je cilj da u ugodnom okruženju i lijepom raspoloženju bh. poslovne žene steknu nove poslovne kontakte, koje mogu uticati na razvoj njihovog poslovanja, imali smo specijalnog gosta: Josip Marijanović, četvrtu generacija vinara, koji je dame vodio kroz vrhunska vina porodične Vinarije Marijanović.

Tako su bh. poduzetnice i poslovne žene čule interesantne poslovne priče, stekle nova poslovna poznanstva i završile još jednu radnu sedmicu u energičnoj, pozitivnoj atmosferi.