Najveći domaći trgovački lanac Bingo započeo je s novom marketinškom kampanjom. “Kod nas nema visokih cijena“ poruka je koju je Bingo poslao svojim kupcima. Kompanija time učvršćuje lidersku poziciju pri kreiranju najnižih cijena, s ciljem unapređenja i održavanja kvalitetnog životnog standarda građana BiH.
Svakodnevno, svojim kupcima, otvaraju vrata više od stotinu i šezdeset objekata širom zemlje. Iz kompanije ističu da su posebno ponosni na činjenicu da upravo Bingo postavlja standard niskih cijena na bh. tržištu.
Niže cijene glavni akteri spotova
Prema riječima Edina Ibrahimovića, izvršnog direktora za biznis operacije, misao vodilja, prilikom osmišljavanja kampanje bio je moderniji pristup u načinu obraćanja i približavanju kupcima. Najniže cijene, godinama, čine ovaj trgovački lanac najpovoljnijim mjestom za kupovinu i upravo zato su niske cijene glavni akteri novih reklamnih spotova.
“Prve reakcije kupaca su vrlo pozitivne, a Bingosi (niske cijene), koji su se nastanili u našim prodajnim objektima, već su postali prava atrakcija. Vjerujem da je, osim njihovog dopadljivog izgleda, za to zaslužan i iskren pristup pri komunikaciji s kupcima. To je nešto čemu smo dosljedni otkako egzistiramo na bh. tržištu”, dodao je Ibrahimović.
Najpristupačnije cijene u Bingo objektima rezultat su višegodišnjeg rada te odgovaranja zahtjevima tržišta i potrebama građana. Tome, svakako, doprinosi i vjernost kupaca koji su prepoznali najbolji omjer cijene i kvaliteta u domaćem trgovačkom lancu.
Okrenuti potrošačima
“Osim ulaganja u infrastrukturu i širenja mreže poslovnica uvijek smo okrenuti potrošačima kojima Bingo predstavlja više od običnog mjesta za kupovinu. Naše redovne cijene su niske cijene i vrijeme je da to ponosno predstavimo. Osiguravajući kupcima širom zemlje najpovoljniju kupovinu, Bingo je uvijek bio vrijedan dio svake zajednice”, zaključio je Ibrahimović.