Bingo se našalio s Konzumom, ali u toj šali ima mnogo istine!

0

Mnogi su primijetili da se kompanija Bingo Tuzla u svojoj posljednjoj reklami malo našalila na račun svog najvećeg konkurenta – Konzuma.

U reklami, naime, mali zeleni kvadratići koji siboliziraju Bingo i niske cijene veselo skaču po tržnom centru, dok veliki crveni pravugaonik u čudu posmatra šta se dešava i kasnije pita: Kada prestaju sniženja.

Crveni pravugaonik kasnije biva izbačen iz objekta a na kraju videa i prerezan makazama.

Iako se može reći da zeleni kvadratići predstavljaju niske, a crveni pravugaonik visoke cijene, aluzija na Bingo i Konzum, čije su boje zelena, odnosno crvena, je više nego jasna. Osim toga, opšte je uvjerenje da su cijene u Bingu niže nego u Konzumu.

No, u ovoj šali ima jako mnogo istine. Naime, prema saznanjima BiznisInfa, očekuje se da Bingo ove godine prestigne Konzum po ukupnim prihodima i zvanično postane najveći trgovački lanac u BiH.

Prema podacima za prošlu godinu, Bingo Tuzla imao je ukupne prihode 803.433.657 KM, dok je Konzum ostvario prihode od 849.962.319 KM.

No, prihodi Binga povećani su za čak 42 posto, dok su prihodi Konzuma u 2015. rasli 22 posto, prema istraživanju koje je provela kompanija LRC (LRCBIS) iz Sarajeva.

top10

Prostom računicom dolazi se do zaključka da će, ako se ovakav trend nastavi i u ovoj godini Bingo prerasti Konzum i postati najveći trgovački lanac u BiH i po ovom segmentu.

Tačne podatke o tome imat ćemo tek kad se urade godišnji izvještaji za godinu koja je u toku, ali sve okolnosti ukazuju da će se to desiti.

Naime, pukim praćenjem vijesti može se zaljučiti da je Bingo u velikoj ekspanziji, odnosno da redovno otvara nove velike objekte, poput onog u sklopu Retail parka u Derventi.

Osim toga, Bingo već godinama ima višestruko veću dobit, odnosno čistu zaradu od Konzuma. Tako je, naprimjer, 2014. godine dobit Konzuma bila svega 4.376.400  KM, dok je dobit Binga bila skoro deset puta veća i iznosila 40.228.294 KM.

Bingo je 2013. zaradio oko 33 miliona, a 2012. oko 36 miliona KM, dok je dobit Konzuma 2013. iznosila oko 5,6 miliona, a 2012. godine oko 2,5 miliona KM. To znači da Bingo ima mnogo više prostora za nove investicije i širenje poslovanja nego što je slučaj sa hrvatskim lancem.

Na kraju, neki tvrde da je i kampanja Kupujmo domaće, koja traje već nekoliko godina, utjecala na to da se građani BiH više okreću ka Bingu i domaćim proizvodima, te da je bila dodatni vjetar u leđa domaćem lancu.

(Autor: BiznisInfo.ba)

Save