Predstavnik Agencije za unapređenje stranih investicija u Bosni i Hercegovini (FIPA) u Japanu Shigehiko Nishihama prvi put predstavio je Bosnu i Hercegovinu na najvećem sajmu turizma u Japanu “Tourism Expo Japan 2017”, koji je održan u Tokiju od 21. do 24. septembra 2017. godine.
Predstavnik Agencije za unapređenje stranih investicija u Bosni i Hercegovini (FIPA) u Japanu Shigehiko Nishihama prvi put predstavio je Bosnu i Hercegovinu na najvećem sajmu turizma u Japanu “Tourism Expo Japan 2017”, koji je održan u Tokiju od 21. do 24. septembra 2017. godine.
Bosna i Hercegovina je na sajmu predstavljena u okviru zajedničkog izložbenog prostora pod sloganom “Balkan – Your Next Destination in Europe” zajedno sa Albanijom, Crnom Gorom, Makedonijom i Srbijom, u organizaciji Japanske agencije za saradnju (JICA), koja je, također, osigurala promotivne brošure prevedene na japanski jezik.
Tokom četiri dana sajma, predstavnik FIPA-e Nishihama zajedno sa predstavnicima bh. ambasade u Tokiju je održao veliki broj prezentacija o Bosni i Hercegovini kao turističkoj destinaciji pred velikim brojem posjetilaca i predstavnika turističkih agencija Japana, koji su pozitivno reagirali na predstavljanje Bosne i Hercegovine.
Tokom četiri dana održavanja, sajam je posjetilo više od 150.000 posjetilaca.
Uskoro će Nishihama započeti pregovore sa nekoliko turističkih agencija Japana o organiziranju posjeta BiH u sklopu posjeta susjednim zemljama. Također će u suradnji sa bh. ambasadom u Tokiju nastaviti raditi na turističkoj promociji BiH na japanskom tržištu, s obzirom na dobre odnose koje ima sa predstavnicima turističke industrije Japana.
“Trenutno 6.000 turista iz Japana posjeti BiH godišnje. Također, ističemo činjenicu da je zahvaljujući naporima i radu Nishihama započeo izvoz bh. vina u Japan, što predstavlja značajan iskorak u izvozu bh. proizvoda na veoma zahtjevno japansko tržište”, saopšteno je iz FIPA-e, prenosi Anadolu Agency (AA).