Sarajevski Hotel Hills je u četvrtak okupio veliki broj ljudi s poslovne scene Bosne i Hercegovine, a razlog tome je druženje koje je, povodom svog prvog predstavljanja u BiH, organizirala kompanija Algotech.
Ova kompanija, osnovana 1992. godine, ima historiju uspješnog poslovanja na području Srbije, Mađarske, Češke, Slovačke, Poljske, Rumunije, Crne Gore i Slovenije, a od danas tu historiju uspjeha piše i na tržištu BiH.
Gostima se, tim povodom, prvo obratio generalni direktor kompanije Algotech, Dragan Gajić, koji je izrazio svoje zadovoljstvo ovom poslovnom odlukom, te dodao: „Istinski mi je drago što se, kao multinacionalna kompanija, danas nalazimo u Sarajevu, u društvu velikih imena poslovnog svijeta ne samo BiH, već i cijelog regiona. Siguran sam da ćemo tradiciju pouzdane, profesionalne kompanije s kvalitetnim uslugama u oblasti digitalne transformacije poslovanja nastaviti graditi i na bosanskohercegovačkom tržištu i time ponuditi inovativna rješenja i na ovom području.“
Na značaj tržišta BiH za razvojnu strategiju kompanije potom je ukazao regionalni menadžer kompanije, Ferhat Dedić, te predstavio fokus poslovnog i prodajnog portfolia kompanije Algotech za isto tržište.
Inače, Algotech kompanija je specijalizirana za dizajn i implementaciju sistema integriranih komunikacija baziranih na najnaprednijim svjetskim rješenjima i tehnologijama, posebno u segmentu digitalnih i cloud rešenja.
Tokom prethodnih 26 godina poslovanja Algotech je postao jedan od vodećih regionalnih sistema integratora. Pored kvalitete implementiranih rješenja i usluga koje pruža veliki tim zaposlenih eksperata, neki od ključnih faktora njihovog poslovnog uspjeha su saradnje sa renomiranim svjetskim kompanijama, poput Avaya, Cisco, Nice, Altitude, Teleopti, Microsoft, eGain i drugih, ali i sposobnosti da na pravi način anticipiraju tržišne trendove.
Fokus poslovne orijentacije ove kompanije je usmjeren na digitalizaciju procesa komunikacije, automatizaciju poslovnih procesa ali i na implementaciju drugih naprednih rješenja koja omogućavaju bolju integraciju komunikacijskih i prodajnih kanala.
Pored predstavljanja kompanije i njenih poslovnih planova za tržište BiH, prisutni su imali priliku i za poslovno umrežavanje, a sve to uz opuštenu atmosferu, vrhunsku hranu i posebno odabranu muziku.