Advertisement

Bh. građevinski div: Novih 1.000 metara tunela do kraja 2017.

0

Do kraja 2017. bit će iskopan 1.000 metara dug tunel Pečuj na dionici Klopče – Pečuj na Koridoru 5c kod Zenice. Od tih 1.000 metara do sada je iskopano oko 200 metara.

Rečeno je ovo prilikom obilaska gradilišta koji je za novinare i studente u četvrtak organizirala kompanija Euro-Asfal, glavni izvođač radova na ovom velikom projektu, piše Patria. 

Enver Ajanović, tehnički direktor Euro-Asfalta podsjetio je da je ugovor vrijedan 90 miliona eura između Autocesta FBiH i konzorcija “Euro Asfalt – Strabag” potpisan u maju 2016. Rok za završetak radova je 30 mjeseci. I nema sumnje da će oko 700 radnika koliko ih je angažirano na gradnji tunela posao završti po najvećim svjetskim standardima.

Euro-Asfalt je trenuno najuspješnija bosanskohercegovačka građevinska kompanija. Odnedavno poslove dobiva na zahtjevnom međunarodnom tržištu.

Prije nego je završena prošle godine, sarajevsku zaobilaznicu pokušale su izgraditi kompanije SCT iz Slovenije i Osijek-Koteks iz Hrvatske. Niti jedna od tih kompanija iz zemalja Evropske unije nije posao uspjela završiti do kraja. Tadašnja Vlada posao je dodjelila domaćim kompanijama Euro-Asfalt i ŽGP. Godinu dana poslije, Sarajevo dobiva moderan izlaz na autoput, vrijedan nešto više od 23 miliona KM, kojeg su domaće kompanije završile tri mjeseca prije nego je ugovorom i predviđeno.

Mediji su nedavno objavili kako je Euro-Asfalt probio i svoj prvi tune u Evropskoj uniji, 5,7 kilometara dug tunel Log smješten na autocesti Draženci – Gruškovje. Projekt je vrijedan oko 110 miliona KM.

Euro-Asfalt u Sloveniji


Euro-Asfalt gradi i u Crnoj Gori. Krajem prošle godine potpisao je u Podgorici posao vrijedan 82 miliona KM, a zadatak je gradnja/rekonstrukcija 14 kilometara duge trase na relaciji Lubnice – Jezerine (lokalitet Berane – Kolašin). Rok za izgradnju je 36 mjeseci.

Vrijednost radova za izgradnju poddionice Drivuša – Klopče je nešto više od 33 miliona eura dok će za dionicu Klopče – tunel Pečuj (Donja Gračanica) trebati oko 107 miliona eura, piše Patria.