Austrijski gigant Interspar (Spar) prošlog mjeseca je u svoje kataloge uvrstio nekoliko proizvoda s prostora bivše Jugoslavije koji se nalaze na policama navjećeg lanca trgovina u toj državi.
Iz Spara su rekli da su ove proizvode promovisali putem letka u nastojanju da ih istaknu i što više približe kupcima.
Spar je na taj način promovisao ove proizvode širom Austrije, što je pokazatelj njihovog kvaliteta ali i povjerenja koje austrijski gigant ima u njih.
Riječ o nekim od najpoznatijih regionalnih brendova, kao što su Vegeta, Cedevita, Cocta, Bronhi i Kiki bombone, pašteta Carnex itd. Među njima se našao i jedan bh. brend, i to Jami jufka.
Komentirajući ovo, Elvis Salihović, export manager za tržište EU u kompaniji „Jami“, kaže da na tržište Austrije izvoze još od 2007. godine.
Osim Jami jufke koja se prodaje u Intersparu, u austrijskom lancu Merkur se prodaje i smrznuta pita.
– Osim Austrije, izvozimo i u Švicarsku, Englesku, Ameriku, Dubai, Francusku i Njemačku. Za tržište EU najviše izvozimo jufke i smrznute pite. Ukupan udio izvoza u našem poslovanju je 60 posto, rekao je Salihović za Biznisinfo.
Što se tiče EU tržišta, kaže da su proizvodi odlično primljeni, a najveći izazov je izboriti se s konkurencijom. Kada su u pitanju proizvodi od tijesta, tu najveća konkurencija dolazi iz Grčke.
– Zadovoljni smo, no uvijek može bolje, zaključuje Salihović.