Bentley predstavio model od 2 miliona dolara

0

Bentley je predstavio Mulliner Bacalar, automobil s otvorenim krovom od dva miliona dolara, s unutrašnjom dijelovima izrađenom od stabala koja su pala prije 5000 godina. Samo 12 ovih automobila biti će izrađeno, rečeno je iz kompanije, prenosi BiznisInfo.

Firma je planirala predstaviti Bacalar na Sajmu automobila u Ženevi, koji je otkazan zbog zabrinutosti zbog koronavirusa.

Kao i mnogi drugi proizvođači automobila koji su predviđeni za nastup na izložbi, Bentley je odlučio umjesto toga predstaviti automobil online.

Bacalar je „Barchetta“, vrsta otvorenog automobila bez ikakvog krova. (Riječ znači “mali čamac” na italijanskom.) Ne postoji ni pomični krov, što znači da u slučaju kiše najbolje bi bilo sakriti se u garažu.

Automobil s pogonom na sve točkove pokreće 12-cilindrični motor od 650 konjskih snaga i ima osam brzina.

Drvo staro 5 hiljada godina

Većinu vremena snaga će ići na zadnje točkove, ali može se odmah prebaciti i na prednje ukoliko dođe do proklizavanja.

Bacalar je ime dobio po jezeru na meksičkom poluostrvu Jukatan, poznatom po svojoj ljepoti. Iako ima neke sličnosti s kabrioletom Bentley Continental GTC, Bacalar ne dijeli nijedan njegov dio karoserije, osim kvaka na vratima.

Unutrašnji dijelovi izrađeni su od drveća koja su prirodno sačuvana više od 5.000 godina u rijekama, jezerima i močvarama Istočne Anglije u Velikoj Britaniji.

Starenje pet milenija u vlažnom tlu dalo je drvetu izrazitu crnu boju. Nakon što je iskopano iz zemlje, drvo se sušilo u pažljivo kontrolisanim uslovima kako bi se spriječilo propadanje, uz očuvanje prirodnog izgleda, navode iz Bentleyja.

Bentley se hvali da je ovo prirodno drvo jedna od „održivih“ karakteristika automobila. Druga karakteristika je boja proizvedena upotrebom pepela od rižine ljuske, nusproizvoda industrijske proizvodnje riže. Pepeo se koristi da bi se napravila tvar koja boji daje sjaj.

Samo za veoma bogate kupce

Umjesto uobičajene srebrne boje, logotip na Bentley Bacalaru izrađen je od tamne bronze sa detaljima od crnog titanijuma.

Bacalar je zamišljen da bude prvi u novoj liniji vrlo rijetkih, veoma prilagođenih automobila koji će se proizvoditi za nekolicinu vrlo bogatih kupaca. Strategija je slična onoj Bentleyeve sestrinske kompanije Bugatti – obje su u vlasništvu Volkswagen Grupe – posljednjih godina.

Bugatti je predstavio niz posebno dizajniranih automobila koji koštaju čak i više – daleko više, u nekim slučajevima – od Bugatti Chirona koji stoji tri miliona dolara i predstavlja osnovni model ovog proizvođača.

U borbi za najbogatije kupce, drugi vrhunski proizvođači automobila, poput Aston Martina, također su kreirali automobile koji koštaju više od milion dolara, proizvodeći ograničen broj njih.

Svi unaprijed prodati

Inače, svih 12 automobila Bacalar već su unaprijed prodati kupcima koji će zajedno s Bentleyevim odjelom Mulliner birati boje i tkanine.

Mulliner se nekada ranije specijalizirao za izradu skupih kočija, još od 1760. godine. Pojavom automobila, prešao je na izradu karoserija za skupa vozila, uključujući i mnoge Bentleyje. Bentley je kupio kompaniju 1959. godine.

BiznisInfo.ba