Pored “Self-Check-in” sistema na aerodromima, bečki hoteli su nedavno napravili mjesto i za pametne robote koji odgovaraju gostima na pitanja ili obavljaju prijem gostiju.
“U koje vrijeme je doručak?”, “Do kada se mora napustiti soba?” – na ova i slična pitanja gosti brzo mogu dobiti odgovore. Hotel Zeitgeist, koji se nalazi kod glavne bečke željezničke stanice, u upotrebi već ima digitalnog portira po imenu Gustaffo.
Hotel testira virtuelnog asistenta kao dodatnu ponudu od decembra 2017. godine. Gustaffo gostima nudi sve informacije u vezi s hotelom, a postavljena pitanja može i da analizira. Tako vlasnici hotela mogu saznati šta gosti najčešće pitaju, a iza svega stoji digitalni sistem Alexa.
Bečko startup preduzeće Gustaffo prenosi digitalne hotelske usluge na pametne telefone. Radi se o internet stranici koja izgleda kao aplikacija. Gustaffo nudi informacije o hotelu na različitim jezicima. Putem internet stranice može se pozvati i sobna posluga, naručiti taksi ili rezervisati restoran.
Ukupno 38 hotela u Evropi ima digitalnog portira. U Beču za sada dva hotela nude takvu uslugu – Hotel Zeitgeist i ARCOTEL Donauzentrum. Hotelijeri smatraju da će ova novost u hotelima svakako biti sve više u upotrebi, ali da nikako neće zamijeniti zaposlene. Mnogi gosti žele da im se neko obrati, dok drugi vole da sve obave sami putem interneta. (Fena)