Grad Beč je, osim opštih epidemioloških mjera, donio i dodatne mjere za svoje stanovnike radi suzbijanja širenja koronavirusa.
Tako je redovan rad s građanima u opštinskim službama prebačen na komunikaciju putem emaila, interneta i telefona putem “Virtualne uprave” Grada Beča.
Ako se radi o hitnim slučajevima, poput izgubljenih dokumenata, kartica i ključeva, onda se s nadležnim službama prethodno telefonski ugovaraju termini.
Sve komunalne usluge, kao odvoz otpada, snabdijevanje vodom, plinom i strujom, medicinske i socijalne ustanova, te interventne snage, nastavljaju redovan rad.
U Beču su još uvijek otvoreni vrtići i ostale obrazovne ustanove za roditelje koji nemaju mogućnost zbrinjavanja djece, a što je najčešće slučaj kod medicinskog osoblja.
Grad je sa svojim partnerima iz socijalnih, privrednih i kulturnih institucija donio još nekoliko neadministrativnih mjera. Tako je sa lokalnim krojačnicama dogovoreno šivanje zaštitnih oprema prema medicinskih uputstvima, što je dogovor na obostranu korist, i za zdravstvo i male firme.
Grad je s taksi prevoznicima dogovorio da svi građani iznad 65 godina starosti, a u Beču živi više od 300.000 osoba iz te grupe, dobiju bonove u vrijednosti 50 eura za prijevoz na hitne termine.
Privredna agencija Grada Beča izdvojila je dva miliona eura kako bi malim i srednjim preduzećima pomogla u prebacivanju na model rada od kuće. Agencija će pretežno finansirati hardware, software, instalacije i internet pakete u maksimalnom iznosu od 10.000 eura po firmi, saopćio je Eurocomm-PR Sarajevo.