Avio-kompanija “Cathay Pacific” saopštila je da su lični podaci od oko 9,4 miliona putnika procurili u najnovijem cyber incidentu u avio-saobraćaju.
Među podacima koji su procurili su brojevi pasoša, imejl adrese i neki detalji sa kreditnih kartica.
Direktor Rupert Hogg se izvinio i rekao da nema dokaza da su informacije zloupotrebljene.
On je dodao da nema dokaza da su bilo čiji lični podaci zloupotrebljeni te da kompanija stupa u kontakt sa putnicima.
“Pokrenuli smo temeljnu istragu uz pomoć vodeće firme iz oblasti sajber bezbjednosti i radimo na jačanju IT mjera bezbjednosti”, rekao je on, prenio je BBC.
Slučaj je uslijedio nekoliko sedmica nakon što je “British Airways” objelodanio da su procurili podaci o korisnicima njihovih usluga.
Kompanija iz Hong Konga saopštila je da je pristupljeno ličnim informacijama uključujući detalje iz pasoša, brojeve ličnih karata, istoriju putovanja i e-mail adrese, ali da nijedna šifra nije kompromitovana.