Budući da kupci i dalje favorizuju crossovere i SUV-ove u odnosu na limuzine i hečbekove, prirodno je očekivati da će neki tradicionalni automobilski segmenti nestati u bliskoj budućnosti.
Segment malih automobila kakav poznajemo – sa malim tro i četvorocilindričnim motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem – vjerovatno živi po pozajmljenom vremenu, jer postoje pokazatelji od različitih proizvođača automobila da će se oni povući tokom sljedeće decenije. Audi je najnoviji proizvođač koji je potvrdio da će njegov početni model biti ukinut.
U dugom i vrlo zanimljivom intervjuu za Automotive News, izvršni direktor Audija Markus Duesmann je potvrdio da će A1 biti penzionisan nakon trenutne generacije. To ne mora da znači da neće postojati mali model sa oznakom Audija, ali neće imati SUS motor.
Na pitanje o tome da li će predstojeći evropski standardi Euro 7 označiti kraj za A1 i A3, Duesmann je rekao: “Mnogo toga će zavisiti od konačnog cilja Euro 7. Znamo da će u budućnosti biti prilično teško ponuditi motore sa unutrašnjim sagorevanjem u manjim segmentima, jer će troškovi rasti. Zato nećemo imati nasljednika A1. Ako nova pravila Euro 7 ne budu prestroga, omogućiće nam da uložimo više u e-mobilnost.”
Audi je još u februaru nagovjestio moguće ukidanje modela A1 kada je objasnio da je elektrifikovanje malih automobila skupo i ekonomski neisplativo. Kada A1 prestane sa proizvodnjom, Q2 će verovatno postati Audijeva početna ponuda, jer proizvođač automobila “možda neće raditi ništa manje“, prenose automobili.ba.