Atlantic Grupa i PharmaS Group danas su potpisali ugovor o kupoprodaji kompanije Fidifarm, u čijem je vlasništvu vodeći hrvatski brend dodataka prehrani Dietpharm.
Pharmas će, osim cjelokupnog portfolia i zaposlenika Fidifarma, preuzeti i Multivitu, regionalni brend dodataka prehrani u vlasništvu Atlantic Grupe, čiji je proizvod Multivita vitamin C lider u segmentu vitamina C u šumećoj formi na ruskom tržištu.
Fidifarm je u 2018. godini ostvario prihod od prodaje u visini od 9.4 miliona eura, dok je Multivita u istom periodu uprihodila oko četiri miliona eura.
Zaključenje transakcije očekuje se krajem godine.
„Atlantic Grupa prodajom Fidifarma nastavlja sa strategijom dezinvestiranja non-core segmenata poslovanja. Riječ je o uspješnoj kompaniji s kvalitetnim brendovima koji s dodatnim fokusom imaju još veći potencijal rasta. U Pharmasu smo našli partnera koji prepoznaje i vrijednost brenda Dietpharm i ljudi koji iza njega stoje, kao i prostor za dodatni razvoj poslovanja, što nas čini izuzetno zadovoljnima ovom transakcijom. Atlantic Grupa nastavlja s fokusom na razvoj svojih glavnih kategorija, s potrošačem u središtu svih poslovnih aktivnosti“, istakla je potpredsjednica Atlantic Grupe za Poslovni razvoj i strategiju Lada Tedeschi Fiorio.
„Izuzetno nam je drago što će se uspješnoj priči razvoja PharmaS-a pridružiti i brendovi Dietpharm i Multivita. Vrijednost brenda Dietpharm decenijama je poznata u Hrvatskoj i regiji te predstavlja fokus našeg budućeg razvoja. Vjerujemo da ćemo predanim radom s timom iz Fidifarma još više ojačati snagu ovog portfolia. Ovom akvizicijom osnažuje se položaj PharmaSa na tržištu regije unutar Consumer Health Care poslovanja, čime pokazujemo usmjerenost kompanije prema oba naša programa, receptnom i bezreceptnom. PharmaS će se i dalje voditi strategijom koja će se fokusirati na inovativne formule u razvoju svojih proizvoda“, komentarisao je predsjednik Uprave PharmaS Grupe Jerko Jakšić.
Atlantic Grupa od početka prošle godine implementira strategiju fokusa na svoje glavne kategorije i brendove, kako bi zadržala i unaprijedila njihovu relevantnost kod potrošača. U tom kontekstu usmjerava se i daljnji razvoj internacionalizacije poslovanja, s fokusom na brendove koji su dokazali međunarodni potencijal i čije su pozicije potrošači verifikovali.
Uz glavne kategorije roba široke potrošnje koje čine kafa, pića, delikatesni namazi te slatki i slani snack, kompanija fokus takođe usmjerava na daljnji rast i razvoj distribucije kao važne poluge poslovanja, te ljekarničkog lanca Farmacia. Upravo je ovaj segment, u direktnoj komunikaciji s potrošačima, izvrstan primjer načina na koji se gradi i valorizira odnos s kupcem proizvoda i primaocem usluge.
PharmaS Grupa je danas druga po veličini generička kompanija u hrvatskom bolničkom poslovanju, prošle je godine ojačala svoj receptni portfolio akvizicijom hrvatske podružnice Ciple, a ove godine zaokružuje 10 godina poslovanja.
U bezreceptnom segmentu 2018. godinu je obilježilo otvaranje ruskog tržišta i prodaja od preko 2 miliona pakovanja proizvoda iz vlastitog razvoja (ProBalans i ProBalans baby).
Ove je godine PharmaS zaključio globalni ugovor s američkom kompanijom Abbott za izvoz portfolia u preko 60 zemalja svijeta, a novom akvizicijom kompanija nastavlja s fokusom na širenje poslovanja u Consumer Health Care segmentu u regiji i na internacionalnim tržištima, osnažujući svoj tim vrhunskim stručnjacima i proizvodima, saopćeno je.