Kina kao najveće svjetsko tržište mobilnih uređaja vrlo je važno tržište za Apple. Prema istraživanju tvrtke Strategy Analytics, Apple je tokom 2018. godine na tom tržištu zabilježio pad potražnje.
Konkretno, tvrtka iz Cupertina na kineskom je tržištu tokom 2018. godine isporučila 34,2 miliona iPhonea u odnosu na 2017. godinu kada je na tom tržištu isporučeno 36,7 miliona iPhonea (što je dakle pad isporuka od 2,5 miliona). Posebno upada u oči posljednji kvartal 2018. godine kada je isporučeno 10,9 miliona iPhonea, u odnosu na 2017. godinu kada je isporučeno 14 miliona iPhonea.
Unatoč tome, tvrtka iz Cupertina uspjela je povećati svoj tržišni udio na kineskom tržištu s 8% zabilježenih tokom 2017. godine na 8,4% tokom 2018. godine.
Ipak nije samo Apple 2018. godine na kineskom tržištu zabilježio loše rezultate već i cjelokupno tamošnje tržište pametnih telefona. Tokom 2018. godine isporučeno je 408,5 miliona pametnih telefona, dok je tokom 2017. godine bilo isporučeno 459,6 miliona pametnih telefona.
Kao pozitivan primjer što se tiče broja isporučenih pametnih telefona tokom 2018. godine ističu se tvrtke Huawei i Vivo s povećanjem broja isporučenih pametnih telefona. (Bug.hr)