Brend Apple ima status najvrijednijeg na svijetu, i svaka nova generacija iPhonea ili iPada skuplja je od konkurencije, ali su u ovoj kompaniji ipak odlučili da gadgetima spuste cijenu.
Apple je nedavno predstavio jači modela iPada po „low-cost“ cijeni već od 330 dolara, što je nadomak rivalima iz Samsunga, Lenova i Microsofta, te „dupliranje“ memorije najjeftinijeg iPhonea SE sa 16 na 32 GB znače i težnju Applea da se nadmeće i cijenom, a ne samo „totalnim razlikovanjem od drugih“ kao do sada.
Na Biznis Insajderu primjećuju da kompanija time nastoji da dopre do što šireg kruga korisnika, poput onih u Indiji kao rastućem tržištu, kako bi mogla dalje ostvarivati svoj rast i u premijum segmentu, gdje ljudima nije teško da plaćaju, kako im kritičari spočitavaju, „Apple-ov namet“.
„Menadžment Applea nastoji da pojeftinjenjem uređaja proširi korisničku bazu, ali sa druge strane ojača i udio među onima koji su bogatiji, kako bi se nametnuo i kao luksuzni brend i statusni simbol, na primjer u Kini, smatra analitičar Kif Leswing, pozivajući se na glasine kako bi novi iPhone 8, čije se predstavljanje očekuje u septembru, mogao koštati i 1.000 dolara, zbog naprednih opcija.
Kompanija je u trećem prošlogodišnjem kvartalu imala za 19 posto manju dobit nego 2015. zbog slabije prodaje iPhonea.
Ekonomist